Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Lån utan UC

"Släppa allt", "lönemätning", "skuldsanering" osv

En av er

V.I.P
Poäng: 327
Meddelanden
448
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Fick reda på att min pappa fick en obotlig canser förra året som sen gick bort i år.. Tyvärr så fick ja ett återfall i spel, ville komma bort mådde inte bra direkt. Så det va det jag sa till dem och de mesta pengarna har gått till spel osv.
Men om man vill ha skuldsanering ...?

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Bobster

Kunnig medlem
Poäng: 62
Meddelanden
140
Mottagna reaktioner
13
Poäng
62
Hur tänker du få skuldsanering med detta svar?
Ja va ärlig, och sa som det varit i min situation, där jag inte kunde betala mina lån o krediter plus att alla räntor höjdes och det blev tufft så jag släppte allt… Hur annars ska ja få skuldsanering har du tänkt? Ljuga

N-L

Medlem
Poäng: 1
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hrm, jag är lite fundersam, kan såklart vara från kommun till kommun, men en bekants bekant fick igenom sin sanering på mindre än en månad, förvisso så hände det här för ca 1 och halvt år sen, ska det verkligen ta.. 5-6 månader tänker jag då?

En av er

V.I.P
Meddelanden
448
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Ja va ärlig, och sa som det varit i min situation, där jag inte kunde betala mina lån o krediter plus att alla räntor höjdes och det blev tufft så jag släppte allt… Hur annars ska ja få skuldsanering har du tänkt? Ljuga
Ja,men ett återfall i spel gynnar dig inte direkt.

En av er

V.I.P
Meddelanden
448
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Hur tycker lr vad tycker du jag ska säga nästa gång??? Hmm ?? För nu lär dem ju se det jag skickat innan

Hur tycker lr vad tycker du jag ska säga nästa gång??? Hmm ?? För nu lär dem ju se det jag skickat och sagt innan
Det vet jag inte. Det är det som är problem vad svara om de frågar om pengar man hunnit stoppa undan i väntan på löneutmätning?De frågade dig alltså?

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 817
Meddelanden
9 010
Mottagna reaktioner
5 804
Poäng
3 817
Hur tycker lr vad tycker du jag ska säga nästa gång??? Hmm ?? För nu lär dem ju se det jag skickat och sagt innan
Du ska vara ärlig men av det jag läser av det du skriver så är du inte redo för en skuldsanering.

En av er

V.I.P
Meddelanden
448
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Du ska vara ärlig men av det jag läser av det du skriver så är du inte redo för en skuldsanering.
Brukar de fråga sånt?Och vad säger man,säger man:"jag tog ut kontanter gömde de från er för att bygga ett buffert så jag har när jag behöver pengar".Det är att vara ärlig.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp