- Meddelanden
- 1 241
- Mottagna reaktioner
- 680
- Poäng
- 637
Jo man kan aldrig vara säker s a s. Ingen handläggare är lik den andra om man säger såNågon kommer att fråga, tror jag.

Jo man kan aldrig vara säker s a s. Ingen handläggare är lik den andra om man säger såNågon kommer att fråga, tror jag.
Bästa svaret är nog att du har betalat av privat skulder då till kompisar."Om man nu inte sparat "-nästan alla gör det ,det var många trådar här om hur ska man gömma pengarna .Mig interesserar vad svarar man om man blir tillfrågad om det. Nåt svar måste man ge.
Äntligen ett konkret och dessutom bra svar Undrar om man kan flytta pengar till någon (t.ex syskon),bank överföring, och säga att det handlar just om skulden?Bästa svaret är nog att du har betalat av privat skulder då till kompisar.
Det kan du absolut göra, överför till brorsan och säga att du lånat pengar om de skulle fråga, omöjligt för dem att bevisa att det inte var sant.Äntligen ett konkret och dessutom bra svar Undrar om man kan flytta pengar till någon (t.ex syskon),bank överföring, och säga att det handlar just om skulden?
Tack Kreif,det var nyttigt.Det kan du absolut göra, överför till brorsan och säga att du lånat pengar om de skulle fråga, omöjligt för dem att bevisa att det inte var sant.
Sen om man vill ha skuldsanering så är det ju alltid bra att betala in på lite skulder med och vissa att man försöker bli av med dem.