Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Lån utan UC

"Släppa allt", "lönemätning", "skuldsanering" osv

• Nystartslån
  • Lån utan UC

skyatnight

Kunnig medlem
Poäng: 367
Meddelanden
298
Mottagna reaktioner
196
Poäng
367
Jag betalade allt jag kunde precis som vanligt ända tills jag fick inledande. Min tanke var att om jag får skuldsanering så är jag i en ännu värre situation när jag inte har betalat något. Min handläggare sa sen att en avgörande faktor var att jag hade fortsatt betala allt jag kunde fast jag hade sökt skuldsanering. Jag hade inte heller någon kontakt med en skuldrådgivare i kommunen.

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
764
Poäng
707
"Om man nu inte sparat "-nästan alla gör det ,det var många trådar här om hur ska man gömma pengarna .Mig interesserar vad svarar man om man blir tillfrågad om det. Nåt svar måste man ge.
Bästa svaret är nog att du har betalat av privat skulder då till kompisar.

En av er

V.I.P
Poäng: 327
Meddelanden
451
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Bästa svaret är nog att du har betalat av privat skulder då till kompisar.
Äntligen ett konkret och dessutom bra svar Undrar om man kan flytta pengar till någon (t.ex syskon),bank överföring, och säga att det handlar just om skulden?

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
764
Poäng
707
Äntligen ett konkret och dessutom bra svar Undrar om man kan flytta pengar till någon (t.ex syskon),bank överföring, och säga att det handlar just om skulden?
Det kan du absolut göra, överför till brorsan och säga att du lånat pengar om de skulle fråga, omöjligt för dem att bevisa att det inte var sant.
Sen om man vill ha skuldsanering så är det ju alltid bra att betala in på lite skulder med och vissa att man försöker bli av med dem.

En av er

V.I.P
Poäng: 327
Meddelanden
451
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Det kan du absolut göra, överför till brorsan och säga att du lånat pengar om de skulle fråga, omöjligt för dem att bevisa att det inte var sant.
Sen om man vill ha skuldsanering så är det ju alltid bra att betala in på lite skulder med och vissa att man försöker bli av med dem.
Tack Kreif,det var nyttigt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp