• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Större lån med dåliga förutsättningar

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

V3N

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Februari 2019
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Nu ser jag att min UC har uppdateras till min nya inkomst men dock när jag betalade klart alla mina krediter som syns på UC innan uppdatering trodde jag att dom skulle försvinna men dom är kvar fast betalda?!
Sänkte min UC score från 6.9 till 6.3 när det uppdaterades men som sagt inget av det betalda försvann... jag som tänkte göra ett försök hos en förmedlare
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Nu ser jag att min UC har uppdateras till min nya inkomst men dock när jag betalade klart alla mina krediter som syns på UC innan uppdatering trodde jag att dom skulle försvinna men dom är kvar fast betalda?!
Sänkte min UC score från 6.9 till 6.3 när det uppdaterades men som sagt inget av det betalda försvann... jag som tänkte göra ett försök hos en förmedlare
När gjorde du dina inbetalningar?
 

Blenda

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
477
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Avslutade krediter syns väl alltid kvar på UC i 12 månader men bara för en själv?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp