• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Större lån med dåliga förutsättningar

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
3 dagar innan uppdateringen
Om du menar att du betalade in denna månad: Då har det inte hunnit komma på den här månadens uppdatering. Du ska ha betalat in sista dagen på månaden - (så att banken ser inbetalningen) och kanske avsluta krediterna innan det också (om du vill ha dem avslutade)
Om du betalar in den här månaden syns det nästa månads-/kredituppdatering
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

V3N

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Februari 2019
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Om du menar att du betalade in denna månad: Då har det inte hunnit komma på den här månadens uppdatering. Du ska ha betalat in sista dagen på månaden - (så att banken ser inbetalningen) och kanske avsluta krediterna innan det också (om du vill ha dem avslutade)
Om du betalar in den här månaden syns det nästa månads-/kredituppdatering
Betalade in nu i Augusti. Det stodd på kreddy att dom uppdaterar om 3 dagar och jag han att betala in allt innan kreddy la en uppdatering men när det uppdaterades så var mina skulder fortfarande kvar
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Betalade in nu i Augusti. Det stodd på kreddy att dom uppdaterar om 3 dagar och jag han att betala in allt innan kreddy la en uppdatering men när det uppdaterades så var mina skulder fortfarande kvar
Uppdateringen innebär skulden du hade i slutet av månaden innan. För att inbetalningen skulle ha synts så hade du behövt betala in den 31 juli.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Jaha men då försvinner dom i september?

Ja i uppdateringen i september. Den sker i praktiken hos UC kring den 15:e. Kreddy är en eftersläpande kopia av UC, så där syns det först kring den 20:e.
 
H

Heidiskum

Gäst
Poäng: 0
Lånar denna tråd lite, jag har för närvarande en uc risk på 28% med ett utmätningsförsök som försvinner 1 november i år, 360 k inkomst, 4.5k underskott, 110k lån synligt på UC varav 45k är 3 krediter på 30k / 10k / 5k alla utnyttjade till max och 11 förfrågningar varav 5 st försvinner i september / oktober. Hur tror ni min uc risk ser ut i mitten av november?. Man har ju läst om en del som uc risken skjutit i höjden för efter sista anmärkningen har försvunnit... Är det värt att ta sms lån efter anmärkningen försvinner för att betala ner krediterna?
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Lånar denna tråd lite, jag har för närvarande en uc risk på 28% med ett utmätningsförsök som försvinner 1 november i år, 360 k inkomst, 4.5k underskott, 110k lån synligt på UC varav 45k är 3 krediter på 30k / 10k / 5k alla utnyttjade till max och 11 förfrågningar varav 5 st försvinner i september / oktober. Hur tror ni min uc risk ser ut i mitten av november?. Man har ju läst om en del som uc risken skjutit i höjden för efter sista anmärkningen har försvunnit... Är det värt att ta sms lån efter anmärkningen försvinner för att betala ner krediterna?
Helt klart värt att ta ett dyrt lån en kort tid och betala bort/ner krediterna till sista oktober och sen söka när UC uppdateras i mitten av nov. Men akta dig för uppläggningsavgifter o dyl.
 

V3N

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Februari 2019
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Hej igen behöver nu er hjälp ännu en gång. Måste få fram 60k tills fredagen men jag har en kredit score på 14,9 och 115k på kredit varav 40.000 av dom är betald genom betalkoll men ännu inte borta på UC. Finns det något sätt jag kan få ett lån på 60k? Medsökande är väldigt tufft för mig då jag inte har den sortens relation med nära, och min ända förälder har skuldsanering.

7FF
14,9 UC score
219k årsinkomst
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp