Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Stort tack Ikano Bank ni har räddat mig!!!

Erbu
Allt sköttes pappersvägen, erbjudandet gavs vad jag förstod till deras trogna kunder har mina bottenlån på huset hos dem och ett tidigare blancolån som jag inte behövde lösa.Så autogiro på det nya blancolånet lades också upp automatiskt.Erbjudandet gällde till den 28/1 så har du fått det skynda dig att svara.

Grattis till dej...tycker definitivt att du ska lösa så mycket du kan

Mejlade Vivus för att höra om jag kan lösa halva skulden och sedan få halverad månadsbetalning resten av tiden de svarade:Om du betalar halva lånet så kommer inte dina resterande månadsbetalningar halveras utan då kommer några månadsbetalningar ungefär 4-5 bli betalfri.
Mejlade Onea också för att fråga samma sak de svarade:
Tyvärr så kan vi inte ändra på beloppet dock om du betalar in halva beloppet så kommer det att avsluta hälften av dina betalningar, så då kan du under de månader du får tillgodo antingen spara ihop det resterande beloppet och betala in andra hälften alternativt att du betalar in halva beloppet varje månad så kommer det att dras från dina framtida betalninga. Vad menar de??

Jag skulle också behöva ett lån för att bli av med alla sms lån jag har kvar, ett lån på ca 20 000 kr skulle lösa allt! Mitt lån på 160 000 kr hos Forex gick till Sergel inkasso (ingen anmärkning) och nu har plötsligt detta belopp försvunnit bland lånen på min UC. Syns det ändå när någon tar en upplysning, för detta belopp syns ingenstans hos Min UC. Tänkte om det inte syns så har ju chanserna ökat att kanske få ett mindre lån för att samla sms lånen. Har tyvärr 15 uc kvar, i juni har jag 10. Vad tror ni?

Säg att du har 6 månader kvar , du betalar in halva beloppet nu direkt och får på så sätt 3 betalfria månader, under tiden stoppar du pengar i spargrisen o gnetar ihop till övriga månader. Annars menar de nog att du även kan betala tex dubbla månads beloppet o halvera tiden.

Grattis till lånet förresten, Ikano är schyssta fick ett lån på 50 000 där för nåt år sedan utan UC koll som gammal trogen kund, räddad mig ur klorna på fogden:)

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp