- Meddelanden
- 9 010
- Mottagna reaktioner
- 5 804
- Poäng
- 3 817
Underbart att höra, du gjorde helt rätt som lyssnade på din kropp. Du är en förebild.Hej på er!
Loppisen går över förväntat, snart 12.000kr. Helt otroligt, checkar ut på torsdag! Idag är det löning så jag hoppas att vi kan sälja slut så gott som det mesta så jag slipper ta med det hem igen, haha!
Känns okej att vara hemma och vara sjukskriven, tyvärr blir inte lönen som förväntat och FK är ju inte jätte snabba. Men de är som det är, de går runt, även om det kommer bli tight i oktober så hoppas jag kunna spara en del av försäljningen från loppisen till oktober månad.
Har också gjort en lista på de ställen jag kan be om betalningsfritt ifrån och de kommer också göra skillnad. Bättre än inget!
I övrigt kämpar vi på så gott vi kan, idag ska vi ha samtal tillsammans och följa upp hur det går för oss och om vi behöver förändra något i våran plan eller bara planera för framtiden. Ska bli skönt även det!
Hoppas ni andra mår bra, jag mår helt okej och känns som jag börjar komma i form igen! Mycket promenader och många böcker har hjälpt mig framåt!
Ha en fin vecka![]()