M
Miapia74
Gäst
Poäng: 0
Hej igen
Jag hade bara 1000kr på kredit och kan betala tillbaka detta.
Vill varna er andra som har alt har tagit ut högre summa att har ni inte pass/giltigt pass så verkar de kräva att du ordnar det.
Jag väntar ännu på betalningsuppgifter så jag kan ”radera” mig från deras tjänst
Vill varna er andra som har alt har tagit ut högre summa att har ni inte pass/giltigt pass så verkar de kräva att du ordnar det.
Jag väntar ännu på betalningsuppgifter så jag kan ”radera” mig från deras tjänst

- Meddelanden
- 1 510
- Mottagna reaktioner
- 689
- Poäng
- 667
Est/ryska maffianVilket inkasso har dom
- Meddelanden
- 44
- Mottagna reaktioner
- 12
- Poäng
- 42
Hej igen
Jag väntar ännu på betalningsuppgifter så jag kan ”radera” mig från deras tjänst![]()
Fick du betala extra avgifter för att slut betala?
Är det en vanlig överföring eller utlandsbetalning?
- Meddelanden
- 640
- Mottagna reaktioner
- 251
- Poäng
- 447
Inte fått något om pass eller så har redan betalat halv skulden ( genom trustly) saldot uppdateras direkt
- Meddelanden
- 2 442
- Mottagna reaktioner
- 1 592
- Poäng
- 1 147
Inte fått något om pass eller så har redan betalat halv skulden ( genom trustly) saldot uppdateras direkt
Har du blivit erbjuden någon ny kredit?
- Meddelanden
- 640
- Mottagna reaktioner
- 251
- Poäng
- 447
Nä men totala skulden minskar direkt i appen efter man gjort betalningenHar du blivit erbjuden någon ny kredit?
- Meddelanden
- 44
- Mottagna reaktioner
- 12
- Poäng
- 42
Kan man inte göra stående överföring?..allt är kopplat till trustly.
Tänkte betala hela på en gång kanske.
Kan man inte få betalningsuppgifterna..utan gå via trustly.
- Meddelanden
- 2 274
- Mottagna reaktioner
- 752
- Poäng
- 737
Varför betalar du inte allt på en gång via trustly om man får fråga?Kan man inte göra stående överföring?..allt är kopplat till trustly.
Tänkte betala hela på en gång kanske.
Kan man inte få betalningsuppgifterna..utan gå via trustly.
H
Hata Credigo
Gäst
Jag ser inte ens mitt totalt saldo
- Meddelanden
- 44
- Mottagna reaktioner
- 12
- Poäng
- 42
Varför betalar du inte allt på en gång via trustly om man får fråga?
Manuell betalning har en förvald summa. Går inte välja själv hur mycket jag vill betala.
Kanske har fel.
Får väl dra iväg en mail till dom
fråga hur man gör en slutbetalning.
- Meddelanden
- 31 748
- Mottagna reaktioner
- 16 679
- Poäng
- 11 977
Om 2-3 månader kommer första tråden/frågan om vilket inkasso Holm använder🙄
Noterar att frågan bara dröjde en månad.
- Meddelanden
- 170
- Mottagna reaktioner
- 57
- Poäng
- 177
Är det någon som lyckats göra någon slags återbetalning?
hur ser det ut i eran app? Jag förstår ingenting. Jag gjorde ett uttag genom Betalo till mitt konto den 21 Augusti. Men när jag går in på återbetalning så står det att mitt lån återbetalats 24 Augusti. När jag trycker på ”Gör manuell betalning” så får jag upp en ruta att jag inte har någonting att betala. Någon med samma?
hur ser det ut i eran app? Jag förstår ingenting. Jag gjorde ett uttag genom Betalo till mitt konto den 21 Augusti. Men när jag går in på återbetalning så står det att mitt lån återbetalats 24 Augusti. När jag trycker på ”Gör manuell betalning” så får jag upp en ruta att jag inte har någonting att betala. Någon med samma?
Senast ändrad:
- Meddelanden
- 31 748
- Mottagna reaktioner
- 16 679
- Poäng
- 11 977
Är det någon som lyckats göra någon slags återbetalning?
hur ser det ut i eran app? Jag förstår ingenting. Jag gjorde ett uttag genom Betalo till mitt konto den 21 Augusti. Men när jag går in på återbetalning så står det att mitt lån återbetalats 24 Augusti. När jag trycker på ”Gör manuell betalning” så får jag upp en ruta att jag inte har någonting att betala. Någon med samma? Jag bifogar bilder.
Samma fast bara några kronor
- Meddelanden
- 170
- Mottagna reaktioner
- 57
- Poäng
- 177
Bara några kronor använt? Eller återbetalt? Har du hört av dig till dem om det eller hoppas du att det försvinner i mängden?Samma fast bara några kronor
- Meddelanden
- 31 748
- Mottagna reaktioner
- 16 679
- Poäng
- 11 977
Bara några kronor använt? Eller återbetalt? Har du hört av dig till dem om det eller hoppas du att det försvinner i mängden?
Några kronor använt, jag hörde av mig och frågade och dom kunde inte se att jag hade något att betala tillbaka
- Meddelanden
- 170
- Mottagna reaktioner
- 57
- Poäng
- 177
Så vad sa dom att du skulle göra? Stod lånet som återbetalt hos dem?Några kronor använt, jag hörde av mig och frågade och dom kunde inte se att jag hade något att betala tillbaka
P
Penny5643
Gäst
Hej
Funderar på ta detta lån då jag inte har mycket val denna månaden men blir orolig när jag läser om detta med passkontroll m.m. Jag har pass men är det någon som skickat in och inte fått något konstigt efter det?
Funderar på ta detta lån då jag inte har mycket val denna månaden men blir orolig när jag läser om detta med passkontroll m.m. Jag har pass men är det någon som skickat in och inte fått något konstigt efter det?
- Meddelanden
- 506
- Mottagna reaktioner
- 198
- Poäng
- 377
Hej
Jag skickade in kopia på pass. Inget har hänt än så länge.
- Meddelanden
- 6 051
- Mottagna reaktioner
- 2 813
- Poäng
- 1 987
Min sambo skickade in en bild på passet , verkar lugnt än så längeHej

Fick svar nu att det dras vid midnattÄr det någon det har dragits autogiro från?

- Meddelanden
- 6 051
- Mottagna reaktioner
- 2 813
- Poäng
- 1 987
Ja två mail att det är dags att betalaJäklar vad de mailat, två mail idag om återbetalning. Om det dras vid midnatt, varför maila?!?

H
Hata Credigo
Gäst
Kan ni se ert totala skuldbelopp hos Holm? Jag kan inte se det
- Meddelanden
- 85
- Mottagna reaktioner
- 43
- Poäng
- 147
Gå till återbetalningssidan, klicka på "se alla dokument". Ta ner "betalningsplan.pdf".Hata [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/62 sa:Credigo[/URL], post: 218789"]Kan ni se ert totala skuldbelopp hos Holm? Jag kan inte se det
- Meddelanden
- 640
- Mottagna reaktioner
- 251
- Poäng
- 447
Dom påminner oss om att vi ska betala ? Stackars oss
- Meddelanden
- 1 403
- Mottagna reaktioner
- 1 003
- Poäng
- 837
Två påminnelser trots att autogiro är uppkopplat samt att jag kontrollerade detta för flera veckor sedan, skrev till dom igen nu och frågar om det är något problem. Senaste gången fick jag svar att det dras den 25:e varje månad men inget hände igår förutom påminnelse.
- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
De svara mig att allt var lugnt det står ju i mailen att OM du har kopplat autogiro så bkan du bortse från påminnelsen.
Och dragningen registrerades igår kväll på banken alltså som kommande men jag skall fullbetala den så jag tog bort dragningen.
Och dragningen registrerades igår kväll på banken alltså som kommande men jag skall fullbetala den så jag tog bort dragningen.
- Meddelanden
- 120
- Mottagna reaktioner
- 46
- Poäng
- 157
Frun fick bort sin anmärkning igår och ansökte hos HOLM fick 10.000 men skippade det.
Blev beviljad CarPay VISA kort iaf hos Volvofinans med 5000:- så det räcker för våra 2 bilar att tanka med. Hon ansökte även om sänkt ränta hos AnyFin då hon har Klarna samt Qliro. Vi har fått inte svar där än utan står under behandling. Får se hoppas på sänkt ränta på de.
Blev beviljad CarPay VISA kort iaf hos Volvofinans med 5000:- så det räcker för våra 2 bilar att tanka med. Hon ansökte även om sänkt ränta hos AnyFin då hon har Klarna samt Qliro. Vi har fått inte svar där än utan står under behandling. Får se hoppas på sänkt ränta på de.
- Meddelanden
- 234
- Mottagna reaktioner
- 87
- Poäng
- 237
Är det uc på carpay?Frun fick bort sin anmärkning igår och ansökte hos HOLM fick 10.000 men skippade det.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.