Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

Är det fortfarande Creditsafe som gäller hos dem? Tänkte söka men vill inte riskera UC och hittade ingen vanliga frågor på deras hemsida

Är det fortfarande Creditsafe som gäller hos dem? Tänkte söka men vill inte riskera UC och hittade ingen vanliga frågor på deras hemsida
Svarar mig själv att det fortfarande är Creditsafe.
Fick 10k men lyckas inte ta ut någonstans, försökt Betala, Lunar, Skrill, Revolut etc. Något som funkat för någon annan de senaste dagarna?

Hm märkligt...
Varför fungerar det inte på Betalo för de flesta? Hoppas det löser sig. Är ganska dålig på sådana där sidor själv annars hade jag tipsat om något!

Svarar mig själv att det fortfarande är Creditsafe.
Fick 10k men lyckas inte ta ut någonstans, försökt Betala, Lunar, Skrill, Revolut etc. Något som funkat för någon annan de senaste dagarna?
Lyckades idag föra över till Revolut, otroligt skönt och välbehövligt den här månaden!

Ingen som lyckas nu med betalo ? Funkar med vanliga bankkontot och lägga till.
Revolut funkar inte heller.
Paypal stoppa det

Någon som har annat förslag ?

Betalo står bara och snurrar.
Skrill står det your card is blockt

För info så kunde jag efter att jag bett att få förtidslösa lånet, betala genom appen och trustly de hade ändrat det förifyllda beloppet.

Senast ändrad:
Kan någon snälla berätta för er hur man kan få ut pengar från holm ...fick 30 beviljat i morse . Jag har tagit hem varenda jävla app som föreslagits men får det inte att funka nånstans . Betalo står bara o snurrar när jag trycker på continue och och skrill funkar inte fast jag är verifierad . Någon som vet ett sätt där det funkar att få ut dom ? Tacksam för snabbt svar. Mvh Nisse

Skapa ett konto! Sen är det ju bara att fylla i beloppet du vill skicka. Sen får du välja mottagare och då fyller du i alla uppgifter för ditt vanliga bankkonto. Frågan kommer ställas vem du skickar pengar till och då väljer du alt. "Myself". Vidare sen får du välja betalsätt och då väljer du Creditcard och fyller i kortnummer, exp-date, cvc för ditt Holm-kort.

En kostnad dras ifrån ditt valda belopp, runt 100 sek per 10.000 sek som skickas.

Har du tur kan du ha pengarna senare idag!

@Nisse123

För övrigt var det inga problem för mig att skicka 29.000 sek i ett svep!

Senast ändrad:
Fick igenom betalo tror jag ..står pågående iaf så det borde väll va klart ?inget har dragits från holm än men det var 3 min sen ?!?

Fick igenom betalo tror jag ..står pågående iaf så det borde väll va klart ?inget har dragits från holm än men det var 3 min sen ?!?

Hej, jag kan inte säga hur det är med betalo men när jag använde kortet på skrill så drogs de direkt ifrån Holms kortet.

Jag har medel Creditsafe aldrig haft problem men får inget lån hos dessa skojare Holm bank

Tycker det är märkligt när man får av andra aktörer med cs höga lån och jag har bra betyg inga anmärkningar och får nekad ansökan . Det tycker jag är oseriöst

Tycker det är märkligt när man får av andra aktörer med cs höga lån och jag har bra betyg inga anmärkningar och får nekad ansökan . Det tycker jag är oseriöst
Ja jag kan hålla med om detta en aning för mig fungerade det kanon allt gick smidigt och så men min vän blev också nekad med betydligt bättre förutsättningar än mig, Hög på creditsafe inga anmärkningar osv. Så något i deras mall är kanske annorlunda mot de vanliga aktörerna.

Dessa aktörer vänder sig till mänisskor med redan usel ekonomi som är villig att acceptera ockerränta och som dom vet inte kommer kunna lösa bort sitt lån efter någon månad...

Din ekonomi kanske är för bra helt enkelt, därav att dom nekar, dom vet att människor med bättre ekonomi löser bort dessa typer av krediter ganska omgående och det tjänar dom inga pengar på..

Dessa aktörer vänder sig till mänisskor med redan usel ekonomi som är villig att acceptera ockerränta och som dom vet inte kommer kunna lösa bort sitt lån efter någon månad... ..

Jag har bra ekonomi och kommer lösa dom ganska snart hehe.

Finns det något enkelt sätt att få pengar till sitt bankkonto redan idag?
Gick med Betalo men skulle ta två dagar.

Jag blev beviljad 30.000kr direkt men valde endast 15.000kr för att släcka lite bränder.
Har hög på Creditsafe och inkomst på 545tkr.

Hur funkar det - kan man använda kortet när man börjar betala av?

Inte automatiskt, nej. Har betalat 3 månader men står endast att de ska kontakta när det finns nytt utrymme, tror ingen har fått det än iallafall.

Gjorde en sk manuell betalning genom deras app förra månaden , enligt dom så har inte pengarna kommit fram, går ju genom Trustly och jag har visat kvittens mm från Nordea

Vet någon hur man slut betalar denna skuld? Betalar via Trustly men det går inte att välja valfritt belopp utan bara det förbestämda beloppet.

Vet någon hur man slut betalar denna skuld? Betalar via Trustly men det går inte att välja valfritt belopp utan bara det förbestämda beloppet.
Jag skrev till dem och sa att jag ville slutbetaöa när de bekräftat det ändrades beloppet på trustly från månadsbeloppet som är för fyllt till slutbetalningsbeloppet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp