Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Tråden om privatlån hos Santander

Så under 200.000 och efter 6 månader. Tack!
När är det läge att försöka få ner räntan? Kanske 1 års fläckfri betalning?

Jag fick sänkt ränta efter ca ett år, de ringde upp och ville erbjuda mer lån och då bad jag dem sänka räntan. Blev från 11% till 6 då.

6% är helt OK ju! Togs en ny UC?

Får man något mejl eller sms när dom betalt ut lånet?

Jag fick inte när jag fick ett låna av dom för några månader sedan

Okej tack. Vet det kanske står djupt i någon tråd men efter signering hur lång tid tog det för dig att få pengarna?

Dom var faktiskt snabba. KOmmer inte ihåg exakt men det vara ca 40-50 timmar? Signerade jag på måndagen hade jag pengarna på typ onsdagen. Märkväl, så TROR jag. Man har härvat för mycket för att ha stenkoll :D

Hej,

Hur snabba är Santander att betala ut?
Lånet signerades nu på förmiddagen och det betalas ut inom tre dagar står det. Vågar man räkna med pengarna på kontot redan imorgon? Brukar dom skicka bekräftelse när pengarna väl betalats ut?

Ja det tror jag. Santander är fan kvicka!

Fortfarande samma på Kreddy, har inte MinUC längre.

På minuc så kostar det inget att se sitt kreditbetyg.

Kan fortfarande inte logga in på mina sidor. Brukar det dröja ett tag också? Jävligt nojig över detta haha.

Är lånet godkänt nu? Eller har du hört någe från dom

Jag signerade i morse och då är ju allt klart tänker jag. Lånet betalas ut 1-3 dagar.

Jag signerade i morse och då är ju allt klart tänker jag. Lånet betalas ut 1-3 dagar.

Jag höjde mitt lån hos BN, men har inte hört ngt från dom än, höjde för ett år sen och då fick jag Mail att allt var klart och utbetalt samt så är inte det nya belopp påfört utan det ligger kvar på min sida och kan höja mer om jag vill.

Undra om det kan backas, har signat allt och konto för utbetalning.

Kan du logga in på Santander och se att det är betalt. Inte kan dom stoppa sånt här för att UC verkar knäppt en dag.

jag kan heller inte logga in på santander dom kan väl inte neka när man skrivit under och fått mail att penarna betalas ut om 1-3 dagar...

Förmodligen lägga mina sidor upp när lånet betalas ut. Innan det betalats ut så är man ju inte en kund så att säga.

Vore märkligt om man skulle nekas när man signerat avtalet redan. Såna saker som kan förhindra något borde dom såklart kolla upp INNAN man erbjuder ett lån.

Har någon nekats nån gång EFTER signering där det står att ALLT är klart?
Liksom det finns öht ingen information om någon manuell koll eller något. Allt är klart står det.

ikano bank hade jag ett mina sidor innan de fått alla papper (signering skedde per skogs-post)

Lånet låg upplagt och allt men ej utbetalt.

ikano bank hade jag ett mina sidor innan de fått alla papper (signering skedde per skogs-post)

Lånet låg upplagt och allt men ej utbetalt.

Jag signerade lånet med BANK-ID typ 5 min efter jag valt Santander via Lendo. Kopia på avtalet är skickat via post. Så det kanske inte är konstigt ändå att dom inte hunnit få in oss i systemet ännu!

Jag signerade lånet med BANK-ID typ 5 min efter jag valt Santander via Lendo. Kopia på avtalet är skickat via post. Så det kanske inte är konstigt ändå att dom inte hunnit få in oss i systemet ännu!

Det ska nog handknackas in och det är semestertider innan midsommar, löser sig imorrn ;-)

Tack Terry. Hoppas på det. Räddar hela sommaren och mer därtill så man kan låta UC "vila" i minst ett halvår.

Jag blev beviljad 130k av Santander med 85% riskscore och 32 förfrågningar för någon månad sen. Lägg då till att jag är överbelånad vilket syns på UC och att jag hade massor av förfrågningar bara dagarna innan jag sökte hos Sambla och Santander nappade. HELT SJUKT!

Lånförmedlare känns fan random då jag dagarna innan sökt hos en annan stor lånförmedlare och då nekade Santander. Sen en panik förfrågan hos NC finance, nekad. Sen Sambla och BOOM 130k. Gav mig lite extra tid innan jag som nu valt att släppa allt till Kronofogden och förhoppnings vis starta om livet om 5-6 år.

Känns som Santander är nya Bank Norwegain.

Glömde säga att jag har över 200k i underskott också..

Hade du en UC-risk på 85% (!!) och beviljades ett lån på 130.000?
Det är faktiskt helt sinnessjukt. Hur är det ens möjligt?

Väntar fortfarande här på både pengar och mina sidor. Vilken bank har du Krille77? :)

Tror inte de kan dra tillbaka lånet egentligen, efter UC-uppdateringen nu hamnade jag i princip ändå på samma som jag hade när det buggade ihop (fast med en extra förfrågan).

Väntar fortfarande här på både pengar och mina sidor. Vilken bank har du Krille77? :)

Tror inte de kan dra tillbaka lånet egentligen, efter UC-uppdateringen nu hamnade jag i princip ändå på samma som jag hade när det buggade ihop (fast med en extra förfrågan).

Det kommer nog ska du se! Jag har Swedbank. Men inga pengar ännu, enbart ett mina sidor :)

för mig tog det cirka 3 bankdagar innan pengarna kom har swedbank.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp