Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Väldigt konstigt! Hur är det bara möjligt? Coll säger skuldsanering

Ja du, det hoppas jag verkligen, men har läst att msnnkan bli dödförklarad fadt man lever och att man kan sätta sin adress precis vart somhest och att man kan en massa som bara inte stämmer, ska nog sätta min adress på månen
Det tycker jag låter som en fantastisk lösning.

Anmäl på du till olika bokstavskombationer jag aldrig hört talas om(du behöver inte redogöra för vilka det är), det kommer inte hjälpa.
Det du ska göra är att ha kontakt med inkassobolaget, precis som jag skrev. Dom och ingen annan kan lösa det där oavsett hur mycket du anmäler.

Hej
IMY är Integritetsskyddsmyndigheten som har översyn av inkassobolagen
FI är Finansinspektionen
Som har översyn av låneinstituten i landet och ligger under Finansdepartementet som jag fick brev av igår, och nu är min s.k " skuldsanering " jag inte hade borta, och fick ett mejl efter min anmälning som nu ska få se själva, de jag haft skuld till har avslrivit hela skulden jag hade och dragit tillbaka från Kronofogden, så det hjälper verkligen att anmäla! Jag sätter mig in i saker och håller på, det ligger till såhär, jag är högt uppsatt inom försvarsmakten och är säkerhetsklassat via SÄPO pga mitt jobb, så någon skuld osv är inte tillåtet hos kronofogden och jag har ingen där, den jag hade hos AVIDA är pga olika anmälningar till IMY avslriven,
Det är inga bokstavskombinationer utan det är vad myndigheterna heter i förkortning ska visa mejlet men måste ta bort vissa uppgifter om mitt jobb först

Hej igen

Fick ta bort lite känsliga uppgifter men såhär skrev dom i korthet, och uppmanar alla er som har ett helvete med inkassobolagen som ljuger, hittar på och gör fel att anmäl till www.IMY.se allt vad ni kan så dezslutar svaja hit o dit med summor, ta skärmdump, spela in osv, ett inkassobolag inbillade mig att Kronofogden bestämmer de belopp de sätter! = Lögn en annan att - Vi har betalat Kronofogden och då går det inte att dra tillbaka och göra upp en plan = Lögn Kronofogden är en opartisk myndighet komihåg detta, ta reda på så mycket det går om allt! Det lönar sig, låt inte inkassobolagen hitta på egna grejer och hutlösa summor, man måste samarbeta om betalningarna, det är ju ändå vi som har inkasso som tjänar de där pengar som ska betalas, och i Pandemin var såna som jag legat 5 månader i koma och fortfarande har rehab måste det vara medmänsklighet bakom!
Glad påsk alla

Bilagor

• Screenshot_20210401-104900_Email.jpg
    Screenshot_20210401-104900_Email.jpg
    113.8 KB · Visningar: 29
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp