• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Vågar jag ansöka om samlingslån?

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
Aha ok. Tack! Men det är värt att söka tycker ni? Är så rädd att inte få några förslag och då har jag tagit en UC i onädan
Tror du får bud, men förmodligen 100% lösenkrav. Släng iväg en ansökan, värsta fall får du ha is i magen och vänta ut dina andra 3 F&F och försöka dra ner på dom skulderna du har nu innan du söker igen
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

DenSkuldsatteMannen

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
1 Maj 2018
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
398
Poäng
487
Spelar ingen roll om du söker 400 eller 500 bankerna kommer bevilja dig så högt upp de kan, och ja lösenkrav kommer du få garanterat
Lycka till !
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Sök på det belopp du vill låna! Ej lägre. Bankerna kommer erbjuda dig det dom kan utifrån dina förutsättningar! Lägg upp en plan på exakt månadsbelopp /lån och räntorna. Så du har en bra syn på alla lån. Skulle du få mindre belopp så samlar du så mycket du kan utifrån antingen för att få ner räntorna eller komma ned i månadskostnad. Vilket är ditt största behov just nu? Höga räntor du vill få ner eller minska i kostnad/månad? Kan du inte samla allt nu så gör det du kan. En FF är ingen fara.
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Tack för alla fina svar och hjälp. Jag ska söka nu tänkte jag. Eller imorgon på morgonen. Skriver när jag vet.
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Advisa skriver nu att alla långivare har givit sina förslag. Jag fick endast på collektor. Det tog 1 timme. Men har ingen annan bank gett förslag då? Är inte det konstigt ??
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Vad gav dom dig för erbjudande collector? Ja då kanske ingen annan bank nappade helt enkelt
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Fick 402000 lösenkrav på 362000 ränta 10%.
Om jag tar det så ska jag lösa på hela summan tänkte jag. Men varför bara 1 ända erbjudande?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp