G
Groda
Gäst
Poäng: 0
Finns det någon som har blivit beviljad med kreditbetyg 7?? Är de så jäkla hårda att det är betyg 8 eller inget?? Oavsett hur allt annat ser ut?? Låter ju helt galet..
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Finns det någon som har blivit beviljad med kreditbetyg 7?? Är de så jäkla hårda att det är betyg 8 eller inget?? Oavsett hur allt annat ser ut?? Låter ju helt galet..
Och du fick lån från Wästgöta eller hur var det?Jag har betyg 7. Har gjort 7 förfrågningar via bisnode.
Och du fick lån från Wästgöta eller hur var det?
Någon som vet om det går att utöka redan existerande lån hos dessa?
Går inte tyvärr
Ok...någon som känner till någon annan långivare med Bisnode och där det går att låna över 100K?
allt digitalt. jag fick dock brev om att insättningen gjordes på mitt konto, ingen aning om det beror på Wästgöta eller min andra bank, man får ju brev när andra insättningar görs på kontot också.Sköter wästgöta allting digitalt? Såsom skuldebrev , fakturor osv. Funderar på att byta ut mitt lån på Nordea till wästgöta om dom är lika smidiga. Någon som har koll?

Om den inte finns kvar då du loggar in på minupplysning.se borde det vara lugntOk, den försvann idag(fanns igår), bör jag vänta tills måndag för säkerhets skull?

Hej
Jag sökte för några dagar sedan. Enligt minupplysning.se hade jag betyg 7 men på omfrågande kopian bara betyg 5.
Avslag och fick inget lägre erbjudande men ringde och då ordnade de lägre men med rejält högre ränta.

Kan man köpa ett ruckel i Norrland för 30.000, bli fastighetsägare och bättra på sin UC/Bisnode?
En familjemedlem skrev över 2% av en mindre fastighet på mig för att även jag skulle kunna göra rot-avdrag på en ombyggnadtion. Idag gick min bisnode från 7 till 9 när detta reggades.. som info hur man kan förbättra sin score med lite trix..
Fick 100.000 kr med 12,65%. Frågade bara om de kunde erbjuda lägre. Inkomst ca 750.000. De ser inget underskott vad jag kunde utläsa, bara förfrågningar. Mycket trevliga!Vad fick du för belopp/ränta? Vad sa du för att få dom att bevilja dig trots allt?
Sökte 250’, har signerat och står att lånet är godkänt så att då får vi hoppas att blir det. Ränta blev på 7,05%.
Är det godkänt så är det godkänt. Annars borde de stå att komplettera.Avrundade neråt om man säger så...
Man blir ju lite nojig men om man signerat och det står att lånet är godkänt så borde allting vara klart eller?
Har också ett för 100000 till salu.Jag har ett ruckel i Norrland - hör av dig vid intresse![]()
Sökte 250’, har signerat och står att lånet är godkänt så att då får vi hoppas att blir det. Ränta blev på 7,05%.
vad hade du för förutsättningar?