• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Äntligen!!! Beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Mats108

V.I.P
Poäng: 517
Blev medlem
11 Juli 2017
Meddelanden
361
Mottagna reaktioner
462
Poäng
517
Grejen är ju att jag ännu ej fått besked om löneutmätning och det gör deras utredning mer komplicerad då de får utföra tillgångsutredning osv.
Jävla team i min stad som inte får tummen loss. -:(
När sökte du skuldsanering? Håller tummarna för inledande!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 952
Mottagna reaktioner
6 142
Poäng
3 907
Grejen är ju att jag ännu ej fått besked om löneutmätning och det gör deras utredning mer komplicerad då de får utföra tillgångsutredning osv.
Jävla team i min stad som inte får tummen loss. -:(

Nja, den är säkert utförd iom att Du iallafall fick hem blanketten för att redovisa inkomster/utgifter. Lasseman brukar ju säga att utredningen görs innan eller samtidigt som blanketten skickas ut till gäldenären & eventuell arbetsgivare.
Detta kan säkert även Skusan se. Dock håller ja med om att en långsammare handläggning än vad KF gör i Din stad får man sannerligen leta efter. Detta skadar faktiskt både Dig och Dina borgenärer. Då Dina skulder ökar & borgenärerna inte får betalt. Riktigt uselt faktiskt :(
 

skyatnight

Kunnig medlem
Poäng: 367
Blev medlem
8 Juni 2018
Meddelanden
298
Mottagna reaktioner
197
Poäng
367
Fick mail idag om beviljad skuldsanering. Känns skönt, men overkligt. Tacksam. Min handläggare skrev några avslutande ord i mailet som berörde, har hela processen upplevt henne som en väldigt fin människa.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 287
Mottagna reaktioner
13 391
Poäng
8 917
Stort grattis!
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 520
Mottagna reaktioner
6 119
Poäng
4 147
Fick mail idag om beviljad skuldsanering. Känns skönt, men overkligt. Tacksam. Min handläggare skrev några avslutande ord i mailet som berörde, har hela processen upplevt henne som en väldigt fin människa.
Grattis!
När skickades förslag till skuldsanering ut till borgenärerna ?
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 952
Mottagna reaktioner
6 142
Poäng
3 907
Fick mail idag om beviljad skuldsanering. Känns skönt, men overkligt. Tacksam. Min handläggare skrev några avslutande ord i mailet som berörde, har hela processen upplevt henne som en väldigt fin människa.

Stort grattis vännen min ❤️
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp