• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

5000 kr akut - Provat alla tänkbara

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Har provat alla tänkbara nu...
Dålig Bisnode och får inga beviljade lån alls.


Måste ha in 6080kr till 9/7 pga återkrav på föräldrapenning som blivit fler tydligen... kan inte. Hur fasen gör jag??

har 5000kr i beviljad kredit hos smspengar men de beviljar inga nya uttag pga Corona och att jag var sen med en räkning förut :(

snälla hjälp!!!
Har rensat så mycket här hemma nu och försöker sälja både på fb grupper och tradera.. men va gör jag?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

brokoly

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
16 Juni 2017
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
215
Poäng
417
F
Har provat alla tänkbara nu...
Dålig Bisnode och får inga beviljade lån alls.


Måste ha in 6080kr till 9/7 pga återkrav på föräldrapenning som blivit fler tydligen... kan inte. Hur fasen gör jag??

har 5000kr i beviljad kredit hos smspengar men de beviljar inga nya uttag pga Corona och att jag var sen med en räkning förut :(

snälla hjälp!!!
Har rensat så mycket här hemma nu och försöker sälja både på fb grupper och tradera.. men va gör jag?
Förskottslön beviljar typ alla, lumify också
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
865
Poäng
717
Har du testat de som använder sig utav Creditsafe?
 

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Har testat alla.. lumify var jag dum nog att spärra mig via för ett tag sen och den spärren går inte att häva tydligen. Jag har provat...


Fan!!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 381
Mottagna reaktioner
13 456
Poäng
8 917
Hmm...Loanstep är enkla!

Varför fick du krav på föräldrapenningen? Varför får man det? Dom råkade betala ut för mycket eller
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
865
Poäng
717
Har testat alla.. lumify var jag dum nog att spärra mig via för ett tag sen och den spärren går inte att häva tydligen. Jag har provat...


Fan!!

Daypay kan ge dig 1000, sen troligen höra av sig veckan efter och erbjuda 1000kr till, skulle bli cirka 300-400kr kostnad per 1000lapp men skulle hjälpa dig påvägen om du vet att du kan betala den 25:e. Om det skulle hjälpa något alltså, de har beviljat mig flera gånger med 1 i Bisnode betyg.

Loanstep har även givit mig 5000 med 1 i Bisnode betyg, dock fruktansvärt dyra om man inte betalar snabbt.. Mitt 5000lån blir 10000kr om jag inte lyckas betala av snabbare än standard-planen (6 månader), så ha det i tanke.
 

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Loanstep nekar mig också, har testat..

Jag hade fått för mycket utbetalt i april och maj enligt dem.. och de kräver tillbaka snabbare än man hinner torka sig i r*ven... typ.

förlåt man jag är irriterad, sur, arg, orolig och det tar på min psykiskt att inte ha pengar just nu.

läs mellan radera mina vänner. Jag är lite i botten när de gäller allt med ekonomi för jag trodde allt skulle ordna sig men med 70% uc risk och inga sms lån som beviljar mig är jag körd.

plus skulder på 650.000kr
 
Senast ändrad:

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Dum fråga
Men
Förutom listan av alla sms-lån finns de väl inget mer ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp