• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

5000 kr akut - Provat alla tänkbara

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Ingen här föresten som vill köpa något haha

damkläder
Skor
Barnkläder
Smink
Smycken
Leksaker
M.M
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 808
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Hej! Gå in på en sida som heter tusenlappen! (Minilån) och det är mikro UC. Du kan få högst 2000 beviljat, inte alls hårda krav. Bara du inte just nu är hos inkassobolaget Versur inkasso. Ska verkligen försöka hjälpa dig. Vi har en vecka på oss att klura :)
 

Lavendel

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
29 December 2016
Meddelanden
186
Mottagna reaktioner
60
Poäng
197
Har provat alla tänkbara nu...
Dålig Bisnode och får inga beviljade lån alls.


Måste ha in 6080kr till 9/7 pga återkrav på föräldrapenning som blivit fler tydligen... kan inte. Hur fasen gör jag??

har 5000kr i beviljad kredit hos smspengar men de beviljar inga nya uttag pga Corona och att jag var sen med en räkning förut :(

snälla hjälp!!!
Har rensat så mycket här hemma nu och försöker sälja både på fb grupper och tradera.. men va gör jag?
Du kan ansöka om en avbetalningsplan på Försäkringskassans hemsida då behöver du inte betala hela återkravet på en gång . Man kan skriva in önskat belopp där . Du måste gå in via mina sidor på Försäkringskassan
 

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Hej! Gå in på en sida som heter tusenlappen! (Minilån) och det är mikro UC. Du kan få högst 2000 beviljat, inte alls hårda krav. Bara du inte just nu är hos inkassobolaget Versur inkasso. Ska verkligen försöka hjälpa dig. Vi har en vecka på oss att klura :)
De har stängt pga Corona :(
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Vad händer om man inte betalar det i tid? Om man skulle ha fått för mycket och inte vet om det kanske 6000 kan vara svårt för många att skramla fram utöver vanliga räkningar och så vidare. Blir det någon kronofogden då eller?
 

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Vad händer om man inte betalar det i tid? Om man skulle ha fått för mycket och inte vet om det kanske 6000 kan vara svårt för många att skramla fram utöver vanliga räkningar och så vidare. Blir det någon kronofogden då eller?

vet faktiskt inte vad som händer om jag inte klarar hela beloppet.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp