• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

5000 kr akut - Provat alla tänkbara

nyfiken

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
115
Poäng
297
Försäkringskassan är mycket enkla att få en avbetalningsplan hos. Jag hade också ett ärende kring föräldrapenning och det var inga som helst problem med schysst avbetalningsplan. Bara att knappa in själv på deras sida.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Försäkringskassan är mycket enkla att få en avbetalningsplan hos. Jag hade också ett ärende kring föräldrapenning och det var inga som helst problem med schysst avbetalningsplan. Bara att knappa in själv på deras sida.

jag ringde förut då jag fick det och då var de inte tal om något sånt. Ska kolla upp det igen, tack! Skulle rädda mig om jag fick dela upp det lite åtminstone
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 795
Mottagna reaktioner
592
Poäng
627
Testa meddelandelån? Creditsafe, jäkla hög månadskostnad dock man betalar av allt på 1-2 fakturor om inte 3 i vissa fall tror jag.Kanske släcker några bränder iallafall?
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 795
Mottagna reaktioner
592
Poäng
627
Du ser! ;) sms-låns- proffset ;) haha skojar inget att skryta med. Tänk på att du ska kunna betala tillbaka också.
I värsta fall (som du inte ska sträva efter då det är ett steg närmre KFM och kostar dig extra i längden) om du inte kan betala tillbaka går det vidare till Svea Inkasso där du kommer kunna göra en avbetalningsplan med största säkerhet. Behöver du fler tips?
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 358
Mottagna reaktioner
794
Poäng
677
Tror nog hon menade att hon fick avbett plan på skulden på FK.
Du ser! ;) sms-låns- proffset ;) haha skojar inget att skryta med. Tänk på att du ska kunna betala tillbaka också.
I värsta fall (som du inte ska sträva efter då det är ett steg närmre KFM och kostar dig extra i längden) om du inte kan betala tillbaka går det vidare till Svea Inkasso där du kommer kunna göra en avbetalningsplan med största säkerhet. Behöver du fler tips?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp