• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Akut hjälp - Behöver låna 1-2000 kr

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Det stämmer bra! Okej. Tänkte att de skulle hinna hantera mitt utan på måndag morgon men givetvis har du rätt. Tack för all hjälp!

Perfekt ; då har du gjort rätt och det ska inte vara några problem :)
Inga problem .. hjälper mer än gärna då jag själv uppskattar hjälp för att få tag i snabba pengar :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Kan tillägga att jag just hade fått upplysning kopia via kivra nu! Endast bisnode tagen på mig som visar inkomst och betalningsanmärkningar, inga ff eller nåt annat visas !
 

Nea75

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
14 Januari 2015
Meddelanden
481
Mottagna reaktioner
183
Poäng
367
Jag testade men står spärrat konto kan man maila om de eller är de kört då
 

Nea75

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
14 Januari 2015
Meddelanden
481
Mottagna reaktioner
183
Poäng
367
Kan beror på att jag har skuld till collector :;(
 

Sofia42

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Testade också detta. Men jag valde faktura. Tycker inte det var helt enkelt att förstå. Om man väljer faktura och då överför 5000 kr till sitt bankkonto får man då dela upp skulden på 24 månader? Väljer man inte faktura utan bara överför från glase kontot till bankkontot och har valt autogiro då drar dom väl hela summan sedan via autogiro? Man måste väl välja faktura annars åker man på att betala hela summan så har jag förstått det eller hur tolkar ni det?
 

Sofia42

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Nea75 har du en obetald skuld till collector som är försenad för i annat fall ska det väl inte vara några problem. Jag har lån hos collectorbank och det funkade fint för mig. Har man något obetalt till collector eller något de står bakom så får man nog avslag, i så fall kan man ju testa igen när man betalt. Jag sökte nämligen ett lån som collector stod bakom vid ett tillfälle och fick avslag det berodde på sa dom att betalningen på mitt collectorlån inte registrerats som betald. När jag sedan sökte om så gick det igenom.
 
Senast ändrad:

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Testade också detta. Men jag valde faktura. Tycker inte det var helt enkelt att förstå. Om man väljer faktura och då överför 5000 kr till sitt bankkonto får man då dela upp skulden på 24 månader? Väljer man inte faktura utan bara överför från glase kontot till bankkontot och har valt autogiro då drar dom väl hela summan sedan via autogiro? Man måste väl välja faktura annars åker man på att betala hela summan så har jag förstått det eller hur tolkar ni det?

Osäker på att det sättet jag gjorde för att få pengar till vanlig löne kontot fungerar om man väljer faktura , ska låta det vara osagt då jag inte vet
 

Sofia42

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Jag testade att överföra till mitt konto i min bank via faktura och det verkar fungerat. Hoppas det nu blir avbetalning på flera månader för i så fall är detta ju en riktigt bra lösning. Tack Bowery för dina utförliga beskrivningar av denna tjänst.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp