• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Akut hjälp - Behöver låna 1-2000 kr

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Du har ett glase konto och sen "mitt bankkonto" , sen måste du koppla ditt vanliga löne konto oxå; står som typ extra uttagskonto eller liknande .. så, första har du 5 på " mitt bankkonto" för över dessa 5 till glase kontot och sen tillbaks till "mitt bankkonto " orkar inte förklara mer nu , har skrivit detta flera gånger i tråden
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
G

Groda123

Gäst
Poäng: 0
Du har ett glase konto och sen "mitt bankkonto" , sen måste du koppla ditt vanliga löne konto oxå; står som typ extra uttagskonto eller liknande .. så, första har du 5 på " mitt bankkonto" för över dessa 5 till glase kontot och sen tillbaks till "mitt bankkonto " orkar inte förklara mer nu , har skrivit detta flera gånger i tråden

Tack. Läst hela tråden men förstod ändå inte. Menade givetvis inte att du behövde förklara. Var en allmän fråga!
 
R

Roan

Gäst
Poäng: 0
Försökte göra detta nyss men det står att mitt konto är spärrat.. gissar att det beror på att jag inte klarade kreditupplyssningen.. eller kan man ha sån tur att det är pga av att det inte blivit kopplat till autogiro ännu?
Ni som gjort det har ni fått pengar på erat konto direkt där inne?
 

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Har du skuld till collector bank? I sådant fall kan det vara kört, jag fick mina 5000 synliga direkt
 
R

Roan

Gäst
Poäng: 0
Nej har ingen skuld ditt har ett utmätning försök som går ut den 25 nu dock.. men fick du direkt så är det nog kört då=(
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp