• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Akut hjälp - Behöver låna 1-2000 kr

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Jag testade att överföra till mitt konto i min bank via faktura och det verkar fungerat. Hoppas det nu blir avbetalning på flera månader för i så fall är detta ju en riktigt bra lösning. Tack Bowery för dina utförliga beskrivningar av denna tjänst.

Inga problem , my pleasure :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Tänk på att det tog mig 1 bank dag, så räkna inte med några pengar på måndag utan tisdag.. och skulle det inte kommit då så skriv till dom på chatten , jag fick in mina mellan 12-13 på dagen
 

LetsDoThis

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
10 Juli 2018
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Använder någon den där appen på riktigt?
Var det mest röriga jag jag sett på länge. Säkert skitbra för er som sitter i skiten - även för dom som behöver/vill lösa kontanter och inte kan ta smslån ens,.

Man får en kredit, som heter "Mitt bankkonto" som man för över till Glase-kontot och sedan skickar tillbaka. För har man skickat dom till Glase-kontot så kommer ju det kontot som man anslutit att belastas med 5000kr (givet förutsatt att man har dom pengarna).
Jag vill inte ta ut några pengar, men jag vill inte heller att det dras 5000kr till så att jag har 10000kr inne på den där skiten.

Jag tolkar det som om dom medvetet vill att man ska ta ut pengarna. Det är ett lån helt enkelt.
 

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Använder någon den där appen på riktigt?
Var det mest röriga jag jag sett på länge. Säkert skitbra för er som sitter i skiten - även för dom som behöver/vill lösa kontanter och inte kan ta smslån ens,.

Man får en kredit, som heter "Mitt bankkonto" som man för över till Glase-kontot och sedan skickar tillbaka. För har man skickat dom till Glase-kontot så kommer ju det kontot som man anslutit att belastas med 5000kr (givet förutsatt att man har dom pengarna).
Jag vill inte ta ut några pengar, men jag vill inte heller att det dras 5000kr till så att jag har 10000kr inne på den där skiten.

Jag tolkar det som om dom medvetet vill att man ska ta ut pengarna. Det är ett lån helt enkelt.

Det går typ att använda det som ett lån ja.. o klockrent för "oss" som inte ens får ta ett smslån.. har man lån överallt så letar man nya alternativ. .
 

LetsDoThis

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
10 Juli 2018
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Det går typ att använda det som ett lån ja.. o klockrent för "oss" som inte ens får ta ett smslån.. har man lån överallt så letar man nya alternativ. .
Jo det förstår jag, det är inte min ensak.

Men det som troligen är huvudsyftet med appen har dom ju misslyckats med totalt. Jävla rörigt.
 

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Jo det förstår jag, det är inte min ensak.

Men det som troligen är huvudsyftet med appen har dom ju misslyckats med totalt. Jävla rörigt.

Kan hålla med om det ; men för mig var det väldigt bra sätt att få loss 5 k på :)
 

LetsDoThis

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
10 Juli 2018
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Kan hålla med om det ; men för mig var det väldigt bra sätt att få loss 5 k på :)

Yes, och det är bara att gratulera :)
För en sekund tänkte jag ringa min vän som precis ansökt om skuldsanering, men kom på att han inte får dra på sig nya skulder då kan han missa den.
 
G

Grodan123

Gäst
Poäng: 0
Laddade hem appen, fick 5000:- godkänt, men fattar inte hur jag ska få dem till mitt konto??
 
G

Grodan123

Gäst
Poäng: 0
Förde över pengar till mitt bankkonto o nu står det att jag har 5000:- där men funderar på detta ni skriver att man måste föra fram o tillbaka... fattar inte det....
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp