Lånforum.se rekommenderar

1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämförelsetjänst för lån
4. Klara lån - Jämför lån utan UC
5. Loanstep - Lån utan UC

Myran81

Ny medlem
Poäng: 6
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Jag fick detta erbjudande och löste direkt av mitt lån hos Klarna. Mitt klarna lån var på 45 500 så jag tjänar MYCKET på att lösa det. Vart lite orolig att jag inte skulle bli godkänd då jag har en riktigt dålig UC och många förfrågningar men fairlo löste det utan några konstigheter. Är sjukt glad över detta.

Maki

Kunnig medlem
Poäng: 197
Meddelanden
203
Mottagna reaktioner
61
Poäng
197
Jag fick detta erbjudande och löste direkt av mitt lån hos Klarna. Mitt klarna lån var på 45 500 så jag tjänar MYCKET på att lösa det. Vart lite orolig att jag inte skulle bli godkänd då jag har en riktigt dålig UC och många förfrågningar men fairlo löste det utan några konstigheter. Är sjukt glad över detta.
Grattis! :) Men fairlo tar ingen UC .

natta17

Aktiv medlem
Poäng: 46
Meddelanden
25
Mottagna reaktioner
17
Poäng
46
fick också mail idag, trots att jag löste det igår, den låg i skräppost så kolla där också ni som väntar :)

RK33

Viktig medlem
Poäng: 51
Meddelanden
50
Mottagna reaktioner
11
Poäng
51
Hur mycket har du på fairlo varda? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp