- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Den är bara än så länge tillgänglig för” testpersoner” kommer inom kort öppnas för alla.Försökt söka på fairlo lösa men det enda som kommer upp är fairlo varda. Kan någon hjälpa?
- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
SnyggtBisnode betyg 7
härligtSökte 20.000, blev beviljad 50.000. Pengarna på kontot efter typ 2 min. Jäklar vad skönt!
skönt.- Blev medlem
- 7 oktober 2021
- Meddelanden
- 22
- Mottagna reaktioner
- 7
- Poäng
- 26
Tjo! Ni som betalt in klarna skulden och haft ” litet utrymme ” hur lång tid tog de tills erat köputrymme uppdaterades? För nu har jag 0 kr på klarna men fortfarande litet köputrymme och har t.om haft stort utrymme på 40k skulder hos dom. Jag skrev till dom och dom sa de kunde ta några dagar, bara undrade hur snabbt de gick för er andra
- Meddelanden
- 1 943
- Mottagna reaktioner
- 924
- Poäng
- 787
När betalningen har registreras kan de ta upp till 72 timmar. För mig tog det om jag mins rätt ca 2 dagar. Fick från litet (med lås) till stort. Jag har aldrig tidigare haft stort utrymme innan det.Tjo! Ni som betalt in klarna skulden och haft ” litet utrymme ” hur lång tid tog de tills erat köputrymme uppdaterades? För nu har jag 0 kr på klarna men fortfarande litet köputrymme och har t.om haft stort utrymme på 40k skulder hos dom. Jag skrev till dom och dom sa de kunde ta några dagar, bara undrade hur snabbt de gick för er andra
- Meddelanden
- 22
- Mottagna reaktioner
- 7
- Poäng
- 26
Okej vad hade du för skulder som du löste med fairlo lösa då? Och vad har du för skulder hos klarna nu?När betalningen har registreras kan de ta upp till 72 timmar. För mig tog det om jag mins rätt ca 2 dagar. Fick från litet (med lås) till stort. Jag har aldrig tidigare haft stort utrymme innan det.
- Meddelanden
- 1 943
- Mottagna reaktioner
- 924
- Poäng
- 787
Man kunde bara lösa klarna. Jag löste ca 5500 kr hos klarna, fick 20 000 kr som kreditutrymme hos fairlo. Efter betalningen fick jag köputrymme på ca 14 000 kr som högst hos klarna. Pga studier så hade jag bara 130k taxerad inkomst 2020 därför så låg utrymme.Okej vad hade du för skulder som du löste med fairlo lösa då? Och vad har du för skulder hos klarna nu?
- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Det är automatiskt om den höjs lr står kvar på noll. Inget klarna styr över själva. Faktorer runt om styrs den av.När betalningen har registreras kan de ta upp till 72 timmar. För mig tog det om jag mins rätt ca 2 dagar. Fick från litet (med lås) till stort. Jag har aldrig tidigare haft stort utrymme innan det.
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Faktorer som inte ens Klarna känner till haha! Uselt företag!Det är automatiskt om den höjs lr står kvar på noll. Inget klarna styr över själva. Faktorer runt om styrs den av.
- Meddelanden
- 22
- Mottagna reaktioner
- 7
- Poäng
- 26
Ja så är de men de tar ju fortfarande några dagar innan de uppdaterasDet är automatiskt om den höjs lr står kvar på noll. Inget klarna styr över själva. Faktorer runt om styrs den av.
innan man kan se om de höjts eller inte.- Blev medlem
- 30 juli 2020
- Meddelanden
- 1 943
- Mottagna reaktioner
- 924
- Poäng
- 787
Ja men det yar ändå några dagar innan köputrymme uppdateras ändå. Det brukar vara så när man gör köp också.Det är automatiskt om den höjs lr står kvar på noll. Inget klarna styr över själva. Faktorer runt om styrs den av.
- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Haft Fairlo lösa med klarna nu i snart 1,1/2,månad och inget rört sig varken upp lr ännu mera stängtJa men det yar ändå några dagar innan köputrymme uppdateras ändå. Det brukar vara så när man gör köp också.
- Meddelanden
- 2
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 6
Japp jag fick . Har 100k på vardag sen beviljades 30k direlt på lösa klarna. Där jag har 50k totalt. Men på dom 30k är det en stor skillnad på räntekostnadÄr det någon som fått Lösa som redan har 100.000 i kredit på Varda ?
- Meddelanden
- 2
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 6
Prova. Jag hade uselt betyg. Det so betyder något för fairlo är om du betalar i tid. Det har varit allt för mig. Började på 20k. Skötte det i 3-4 mån. Sen ansökte jag om 50k. Betalade 3 mån sen 100k inga problem. Sen nu erbj om att lösa 30k på klarna. Dom går inte bara på bisnode utan om man betalar det man förpliktar sig till. Det är någonti g med namnet fair. Rimligt att jag får ta ett lån även om jag inte tjänar jätte bra bara jag betalar, tja ja det ör väl rimligtFörlåt, det var längre ner på sidan. Mitt kreditbetyg är 7,6% dvs mindre bra. Är det kört då eller vad tror ni?
- Meddelanden
- 155
- Mottagna reaktioner
- 76
- Poäng
- 217
Hade 15k på klarna, från 2200kr/mån till 470kr/månNi som har valt att lösa kan väl skriva hur stor skillnaden blev
- Meddelanden
- 161
- Mottagna reaktioner
- 76
- Poäng
- 217
Är det bara lån till klarna det gäller? Har man annat ”småkrafs” går det också att ”baka ihop”
- Meddelanden
- 241
- Mottagna reaktioner
- 110
- Poäng
- 297
Just nu bara klarna men ska komma lite annat, typ nåt kreditkort, qliro, ecster etc.Är det bara lån till klarna det gäller? Har man annat ”småkrafs” går det också att ”baka ihop”
- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Klicka bara fullbetala så flyttas din räkning framåt. Fick ett tips här ifrån. Så när du får tillbaks att summan ej kunnat dras klickar du i igen. Tills datumet passerar.Börjar bli duktigt avis på er som fått, önskar bara att man hinner få innan månadens klarna ska betalas.
- Meddelanden
- 169
- Mottagna reaktioner
- 65
- Poäng
- 197
Oh! Tack för tipset. Ska testa och se närmare förfallodatum.Klicka bara fullbetala så flyttas din räkning framåt. Fick ett tips här ifrån. Så när du får tillbaks att summan ej kunnat dras klickar du i igen. Tills datumet passerar.
- Meddelanden
- 317
- Mottagna reaktioner
- 80
- Poäng
- 247
Så har jag också gjort men för enstaka köp och månadsbetalning för att vinna tid - aldrig tänkt på att man ju kunde göra så för ”fullbetalning” - tack för tipset.Klicka bara fullbetala så flyttas din räkning framåt. Fick ett tips här ifrån. Så när du får tillbaks att summan ej kunnat dras klickar du i igen. Tills datumet passerar.
- Meddelanden
- 214
- Mottagna reaktioner
- 55
- Poäng
- 177
Hur blir det månaden efter då , blir det dubbla lägsta då ?Klicka bara fullbetala så flyttas din räkning framåt. Fick ett tips här ifrån. Så när du får tillbaks att summan ej kunnat dras klickar du i igen. Tills datumet passerar.
- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Hur blir det månaden efter då , blir det dubbla lägsta då
stämmer ! Den dubblas upp med lägsta
- Meddelanden
- 169
- Mottagna reaktioner
- 65
- Poäng
- 197
Frågade för några dagar sen om det hinner lanseras innan denna månads faktura och då skrev de ”vi håller tummarna för det”. Verkar oklart.Någon som hört när Fairlo lösa kommer ingång egentligen? Eller är det fortfarande oklart och vissa bara får de just nu?
- Meddelanden
- 24
- Mottagna reaktioner
- 3
- Poäng
- 7
Ja man får väl hopas på de dåFrågade för några dagar sen om det hinner lanseras innan denna månads faktura och då skrev de ”vi håller tummarna för det”. Verkar oklart.
- Meddelanden
- 22 865
- Mottagna reaktioner
- 16 207
- Poäng
- 10 747
BTW fattar att inte fler företag börjat kopiera Fairlos koncept? Uppenbarligen funkar det eftersom dom bara växer och ökar sin produkt/portfölj...
- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Ja det vore guld om det kopiera varann. Meningen är ju att få en mer städad ekonomi ned att samla ihop.BTW fattar att inte fler företag börjat kopiera Fairlos koncept? Uppenbarligen funkar det eftersom dom bara växer och ökar sin produkt/portfölj...
- Meddelanden
- 241
- Mottagna reaktioner
- 110
- Poäng
- 297
Låtsasbankerna är giriga som as! ”Vi hjälper dig med snabbt och billigt lån” ”schysst ränta” jo men jag tackar jag. Borde vara olagligt att ha så höga räntorBTW fattar att inte fler företag börjat kopiera Fairlos koncept? Uppenbarligen funkar det eftersom dom bara växer och ökar sin produkt/portfölj...
- Meddelanden
- 241
- Mottagna reaktioner
- 110
- Poäng
- 297
Nej tyvärr, jag provade men gick inte.Kan de lösa klarna även om har det hos inkssso Sileo ??
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Va ? Men neeej . Hoppas påNej tyvärr, jag provade men gick inte.
BN kortet då på 20k
- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
14% fick jagDrömmen vore om dom ökar det rejält och löser allt.
Fatta fint lösa 10 aktörer med 10% i ränta hos Fairlo. Guld!
Och 50k
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.