Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Allt om "fairlo lösa" frågor och svar

Försökt söka på fairlo lösa men det enda som kommer upp är fairlo varda. Kan någon hjälpa?

Tjo! Ni som betalt in klarna skulden och haft ” litet utrymme ” hur lång tid tog de tills erat köputrymme uppdaterades? För nu har jag 0 kr på klarna men fortfarande litet köputrymme och har t.om haft stort utrymme på 40k skulder hos dom. Jag skrev till dom och dom sa de kunde ta några dagar, bara undrade hur snabbt de gick för er andra

Tjo! Ni som betalt in klarna skulden och haft ” litet utrymme ” hur lång tid tog de tills erat köputrymme uppdaterades? För nu har jag 0 kr på klarna men fortfarande litet köputrymme och har t.om haft stort utrymme på 40k skulder hos dom. Jag skrev till dom och dom sa de kunde ta några dagar, bara undrade hur snabbt de gick för er andra
När betalningen har registreras kan de ta upp till 72 timmar. För mig tog det om jag mins rätt ca 2 dagar. Fick från litet (med lås) till stort. Jag har aldrig tidigare haft stort utrymme innan det.

När betalningen har registreras kan de ta upp till 72 timmar. För mig tog det om jag mins rätt ca 2 dagar. Fick från litet (med lås) till stort. Jag har aldrig tidigare haft stort utrymme innan det.
Okej vad hade du för skulder som du löste med fairlo lösa då? Och vad har du för skulder hos klarna nu?

Okej vad hade du för skulder som du löste med fairlo lösa då? Och vad har du för skulder hos klarna nu?
Man kunde bara lösa klarna. Jag löste ca 5500 kr hos klarna, fick 20 000 kr som kreditutrymme hos fairlo. Efter betalningen fick jag köputrymme på ca 14 000 kr som högst hos klarna. Pga studier så hade jag bara 130k taxerad inkomst 2020 därför så låg utrymme.

Det är automatiskt om den höjs lr står kvar på noll. Inget klarna styr över själva. Faktorer runt om styrs den av.

Det är automatiskt om den höjs lr står kvar på noll. Inget klarna styr över själva. Faktorer runt om styrs den av.
Ja men det yar ändå några dagar innan köputrymme uppdateras ändå. Det brukar vara så när man gör köp också.

Förlåt, det var längre ner på sidan. Mitt kreditbetyg är 7,6% dvs mindre bra. Är det kört då eller vad tror ni?
Prova. Jag hade uselt betyg. Det so betyder något för fairlo är om du betalar i tid. Det har varit allt för mig. Började på 20k. Skötte det i 3-4 mån. Sen ansökte jag om 50k. Betalade 3 mån sen 100k inga problem. Sen nu erbj om att lösa 30k på klarna. Dom går inte bara på bisnode utan om man betalar det man förpliktar sig till. Det är någonti g med namnet fair. Rimligt att jag får ta ett lån även om jag inte tjänar jätte bra bara jag betalar, tja ja det ör väl rimligt

Fick erbjudande igår. 100k på vanliga, synd mitt klarna på 95k redan gått till inkasso

Börjar bli duktigt avis på er som fått, önskar bara att man hinner få innan månadens klarna ska betalas.
Klicka bara fullbetala så flyttas din räkning framåt. Fick ett tips här ifrån. Så när du får tillbaks att summan ej kunnat dras klickar du i igen. Tills datumet passerar.

Är själv förvånad, men har både fått höja från 50-100 efter jag fick en betalningsanmärkning samt nu erbjudande om lösa. Synd de inte har ”vanliga sms-lån” också.

Klicka bara fullbetala så flyttas din räkning framåt. Fick ett tips här ifrån. Så när du får tillbaks att summan ej kunnat dras klickar du i igen. Tills datumet passerar.
Så har jag också gjort men för enstaka köp och månadsbetalning för att vinna tid - aldrig tänkt på att man ju kunde göra så för ”fullbetalning” - tack för tipset.

Någon som hört när Fairlo lösa kommer ingång egentligen? Eller är det fortfarande oklart och vissa bara får de just nu?

Någon som hört när Fairlo lösa kommer ingång egentligen? Eller är det fortfarande oklart och vissa bara får de just nu?
Frågade för några dagar sen om det hinner lanseras innan denna månads faktura och då skrev de ”vi håller tummarna för det”. Verkar oklart.

Drömmen vore om dom ökar det rejält och löser allt.
Fatta fint lösa 10 aktörer med 10% i ränta hos Fairlo. Guld!

Inte innan årsskiftet fick jag som svar om de tänker öppna upp fullt ut,

BTW fattar att inte fler företag börjat kopiera Fairlos koncept? Uppenbarligen funkar det eftersom dom bara växer och ökar sin produkt/portfölj...

BTW fattar att inte fler företag börjat kopiera Fairlos koncept? Uppenbarligen funkar det eftersom dom bara växer och ökar sin produkt/portfölj...
Ja det vore guld om det kopiera varann. Meningen är ju att få en mer städad ekonomi ned att samla ihop.

Låtsasbankerna är giriga som as! ”Vi hjälper dig med snabbt och billigt lån” ”schysst ränta” jo men jag tackar jag. Borde vara olagligt att ha så höga räntor

Kan de lösa klarna även om har det hos inkssso Sileo ??

Kommer man kunna lösa allt på Klarna? Har tex 5k just nu som snart ska betalas men det är inte gamla delbetalningskontot.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp