- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
Skapligt. Frågan är då måste dom ju ha lägre ränta en 14% för 14% på 300k är ju fett mkt.I kontraktet står det 300000kr att lösa
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Skapligt. Frågan är då måste dom ju ha lägre ränta en 14% för 14% på 300k är ju fett mkt.I kontraktet står det 300000kr att lösa
Inte idag heller, får fortsätta att vänta.
Inhämtades det en upplysning via Bisnode?Gick in o kolla har Fairlo Lösa! Har Fairlo Varda 100 000 kr redan. Inget Mail vad jag sett. Gick vidare och de kan lösa 20 000 inte så stor skillnad i procen enligt beräkningen från 21,82 % till 17 %. Min plan är att avveckla Klarna så bra utifrån det … Kommer ha en hel del kvar dock. Funderar lite.
Samma härInte idag heller, får fortsätta att vänta.
Vart kunde du se att du hade det ?Gick in o kolla har Fairlo Lösa! Har Fairlo Varda 100 000 kr redan. Inget Mail vad jag sett. Gick vidare och de kan lösa 20 000 inte så stor skillnad i procen enligt beräkningen från 21,82 % till 17 %. Min plan är att avveckla Klarna så bra utifrån det … Kommer ha en hel del kvar dock. Funderar lite.
Undrar jag med ?Vart kunde du se att du hade det ?
Vart hittade du att du hade Lösa?Gick in o kolla har Fairlo Lösa! Har Fairlo Varda 100 000 kr redan. Inget Mail vad jag sett. Gick vidare och de kan lösa 20 000 inte så stor skillnad i procen enligt beräkningen från 21,82 % till 17 %. Min plan är att avveckla Klarna så bra utifrån det … Kommer ha en hel del kvar dock. Funderar lite.
Den ligger under varda isf om du fått tillgångVart kunde du se att du hade det ?
Direkt på första sidan man kommer in på när man loggar in.Vart kunde du se att du hade det ?
Har du fått 50k beviljat på lösa då?Frågan är om man ska maxa sitt Klarna till 50 k och sedan lösa?
Står så när man går in på ”ändra månadsbelopp”. Eller så har du gått in på ”återbetala extra”Vad menas? Min klarna skuld är löst tack vare fairlo lösa men varför står det så här? tacksam för svar!
Där väljer du om du vill amortera extra.Vad menas? Min klarna skuld är löst tack vare fairlo lösa men varför står det så här? tacksam för svar!
det där är knappen och du vill betala in extra på din skuld hos Fairlo. ju mer du snurrar på den desto mer kan du betala av själv, ser ut som att du har snurrat den så långt det går och att summan är det totala beloppet som står där.Vad menas? Min klarna skuld är löst tack vare fairlo lösa men varför står det så här? tacksam för svar!
Men det är ju på lösa? Betalas de in 20.000 kr från lösa till min vanliga kredit eller vadå? Då kan jag ju utnyttja 20k på vad ja vill sen igen på vanliga kontokrediten eller vadå?det där är knappen och du vill betala in extra på din skuld hos Fairlo. ju mer du snurrar på den desto mer kan du betala av själv, ser ut som att du har snurrat den så långt det går och att summan är det totala beloppet som står där.
På lösa, återbetala extraStår så när man går in på ”ändra månadsbelopp”. Eller så har du gått in på ”återbetala extra”
hur mkt har du på lösa ?Men det är ju på lösa? Betalas de in 20.000 kr från lösa till min vanliga kredit eller vadå? Då kan jag ju utnyttja 20k på vad ja vill sen igen på vanliga kontokrediten eller vadå?
50k i utrymmehur mkt har du på lösa ?
50k i utrymme
okej, och dom betalade in 21 ca på klarna då antar jag ?50k i utrymme
Det är ju din skuld hos lösa, du kan välja om du vill amortera.Men det är ju på lösa? Betalas de in 20.000 kr från lösa till min vanliga kredit eller vadå? Då kan jag ju utnyttja 20k på vad ja vill sen igen på vanliga kontokrediten eller vadå?
Okej tackDet är ju din skuld hos lösa, du kan välja om du vill amortera.

Det tar några dagar till pengarna registreras hos Klarna. Jag löste förra månaden och kunde använda kortet efteråt.Någon som fått sitt klarna ”löst” än? Dvs kan använda klarna kortet igen. Kunde lösa genom fairlo i onsdags så vill veta när det kan användas igen.

Bra att ha som backup ifall det krisar någon månad. Jag kommer nog behöva det till att betala bensin och parkering nästa månad.Ni som löst Klarna och ämnar fortsätta använda Klarna - hur tänker ni? Inga pekpinnar, är bara nyfiken på tänket![]()
Vad har du för köputrymme? Det brukar ta några dagar efter att betalningen är registrerat att de höjer köputrymme. Sen tycker jag de har väldig dålig system. 1 dag har man köputrymme på 10 000 kr och nästa går inte ens köp för 100 kr igenom utan att det har hänt något.Ska döda den och stänga. Har ändå inte fått någon höjning på klarna trots full betalt, så stänger ja den istället
Undrar också, ingen inbetalning har kommit till Klarna ännuNågon som fått sitt klarna ”löst” än? Dvs kan använda klarna kortet igen. Kunde lösa genom fairlo i onsdags så vill veta när det kan användas igen.

Har inte haft utrymme på evigheter även när Fairlo löst. Men heller Inget jag strävar efterVad har du för köputrymme? Det brukar ta några dagar efter att betalningen är registrerat att de höjer köputrymme. Sen tycker jag de har väldig dålig system. 1 dag har man köputrymme på 10 000 kr och nästa går inte ens köp för 100 kr igenom utan att det har hänt något.
Jag pratade med klarna precis. Enligt dom så kommer mitt utrymme ( kreditgräns) ökas när inbetalning är gjord.Har inte haft utrymme på evigheter även när Fairlo löst. Men heller Inget jag strävar efter