- Meddelanden
- 1 125
- Mottagna reaktioner
- 599
- Poäng
- 597
Jag fick ett nej när jag frågade fairlo. Iallafall just nu. Kanske när tjänsten lösa är helt funktionelltFick 50k att lösa klarna (15k) så den är nollstäd nu.
Om man ska handla mer på klarna , kan man lösa de igen med fairlo senare?
- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Testa och återkom ! Pengarna kan du välja sen om du vill föra över allt lr lite grannHur funkar fairlo varda? För man över pengar därifrån till sitt bankkonto?
jag har 8 i bisnode i betyg och en FF i nov. Kan jag bli beviljad 100k direkt tror ni?
- Meddelanden
- 1 943
- Mottagna reaktioner
- 924
- Poäng
- 787
Om du inte blir bevilja 100 så kan du få erbjudande om mindre summa.Skulle vara grymt att bli beviljad 100, då kan jag lösa bort äckliga klarna och sen ha lite buffert tills att inkomsten ändras i juni för att sedan söka samlingslån..
- Meddelanden
- 338
- Mottagna reaktioner
- 56
- Poäng
- 187
Tack för svar!Om du inte blir bevilja 100 så kan du få erbjudande om mindre summa.
Har du testat det själv?
- Meddelanden
- 1 943
- Mottagna reaktioner
- 924
- Poäng
- 787
Jag själv har bara 10k pga dåliga förutsättningar. Har sämsta betyg på Bisnode och bara 130k inomst 2020 pga studier.Tack för svar!
Har du testat det själv?
Om du t.ex får 30k kreditutrymme kan du efter 3 lyckade dragningar prova höja till 50k, 3 ytligare månader till sen 100k. De kolla mycket på ff senaste 3 månader.
- Meddelanden
- 259
- Mottagna reaktioner
- 196
- Poäng
- 367
Jag sökte på 20’ men blev beviljad 50’. Sökte höjning efter 3 inbetalningar och fick då levla till 100’. Nu sökte jag nån dag innan dom höjde sin maxsumma till 100’ så jag vet inte om jag kunde fått 100’ direkt men jag hade nog ett snäpp sämre Bisnode än dig så det är nog bara att söka och se..Men om jag blir nekad på 100 blir det svårt att ansöka om 50 istället då?
Eller om jag blir nekad 100 erbjuder de då 50 direkt istället??
- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
Tror man får 50 sen för att få 100 så måste du ha 50 i 3 mån och sköts detJag sökte på 20’ men blev beviljad 50’. Sökte höjning efter 3 inbetalningar och fick då levla till 100’. Nu sökte jag nån dag innan dom höjde sin maxsumma till 100’ så jag vet inte om jag kunde fått 100’ direkt men jag hade nog ett snäpp sämre Bisnode än dig så det är nog bara att söka och se..

- Meddelanden
- 241
- Mottagna reaktioner
- 110
- Poäng
- 297
Inte allsOk ska söka 50’ då.
hur ärliga var ni angående övriga lån i ansökan?
- Meddelanden
- 3 405
- Mottagna reaktioner
- 3 466
- Poäng
- 1 957
Underskott kan bero på mer saker än bara lån.Men ser de inte underskottet i upplysningen att det finns övriga lån?

- Meddelanden
- 241
- Mottagna reaktioner
- 110
- Poäng
- 297
Jo men skrev ner månadskostnaden på övriga lån. Skrev typ 3-4000 om jag inte minns fel.Men ser de inte underskottet i upplysningen att det finns övriga lån?
- Meddelanden
- 338
- Mottagna reaktioner
- 56
- Poäng
- 187
Ok. Jag får göra det jag också. Kan man söka på en lördag tror ni eller bäst att vänta till måndag?Jo men skrev ner månadskostnaden på övriga lån. Skrev typ 3-4000 om jag inte minns fel.
- Meddelanden
- 2 800
- Mottagna reaktioner
- 1 253
- Poäng
- 1 027
Spelar ingen roll när du ansöker. Du får ett snabbt svar oavsett om det är lördag eller måndag.Ok. Jag får göra det jag också. Kan man söka på en lördag tror ni eller bäst att vänta till måndag?
- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Men ser de inte underskottet i upplysningen att det
Har du inte provat än.?Spelar ingen roll när du ansöker. Du får ett snabbt svar oavsett om det är lördag eller måndag.
tas en Bisnode .
dra en och återkoppla när du e med i Fairlo familjen
- Meddelanden
- 415
- Mottagna reaktioner
- 67
- Poäng
- 207
Kan man bara använda funktionen 1 gång
Jag tänker om man löser en nuvarande skuld på klarna sen betalar in den via Fairlo lösa
Kan man sedan då ta något nytt på klarna för att sedan använda Fairlo lösa igen
Jag tänker om man löser en nuvarande skuld på klarna sen betalar in den via Fairlo lösa
- Meddelanden
- 697
- Mottagna reaktioner
- 334
- Poäng
- 487
Än så länge kan man bara använda lösa en gång på Klarna. Får se upplägget sen när dom lanserar Lösa fullt ut. Jag hoppas dom klan lösa mer än bara delbetalningskontot.Kan man bara använda funktionen 1 gång
- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
Det vore ju väldigt dubbelt om man kan göra det flera gånger, då är ju Fairlo egenteligen inte speciellt fair.Än så länge kan man bara använda lösa en gång på Klarna. Får se upplägget sen när dom lanserar Lösa fullt ut. Jag hoppas dom klan lösa mer än bara delbetalningskontot.
"vi hjälper dig så du får lägre månadskostnad på skulderna du har så du kan dra på dig lika dyra igen, om och om igen vi är" schyssta" och hjälper dig bygga ett alldeles eget skuldberg."
- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
Håller med dig!Det vore ju väldigt dubbelt om man kan göra det flera gånger, då är ju Fairlo egenteligen inte speciellt fair.
"vi hjälper dig så du får lägre månadskostnad på skulderna du har så du kan dra på dig lika dyra igen, om och om igen vi är" schyssta" och hjälper dig bygga ett alldeles eget skuldberg."
- Meddelanden
- 1 943
- Mottagna reaktioner
- 924
- Poäng
- 787
Fick svar av kundservice att man ska kunna lösa hos t.ex klarna flera gånger.Det vore ju väldigt dubbelt om man kan göra det flera gånger, då är ju Fairlo egenteligen inte speciellt fair.
- Meddelanden
- 415
- Mottagna reaktioner
- 67
- Poäng
- 207
Okej vad braFick svar av kundservice att man ska kunna lösa hos t.ex klarna flera gånger.
- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Inte ännu iaf. Men det lär ju vara såFick svar av kundservice att man ska kunna lösa hos t.ex klarna flera gånger.
- Meddelanden
- 697
- Mottagna reaktioner
- 334
- Poäng
- 487
Chattade igår. Inget nytt än.Någon som har kontaktat kundtjänst om när Lösa ska öppnas upp så man kan lösa flera lån?
God fortsättning
- Meddelanden
- 1 387
- Mottagna reaktioner
- 995
- Poäng
- 757
Synd har hört både januari och vet ej så de verkar inte riktigt veta självaChattade igår. Inget nytt än.
- Meddelanden
- 697
- Mottagna reaktioner
- 334
- Poäng
- 487
Fan man börjar bli otålig nu. Kan dom inte öppna upp helt snart..... Massa smålån med höga räntor som tickar, vore ju guld om man kunde bli av med dessa snart via Lösa! Tråkigt å se att man har 30k outnyttjat och man inte kan använda för att lösa massa skräp med.
- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
Finns det nn "lista" med aktörer man kommer kunna lösa eller är det bara teorier än så länge.Fan man börjar bli otålig nu. Kan dom inte öppna upp helt snart..... Massa smålån med höga räntor som tickar, vore ju guld om man kunde bli av med dessa snart via Lösa! Tråkigt å se att man har 30k outnyttjat och man inte kan använda för att lösa massa skräp med.
Tänker att flera aktörer kanske inte ens vill göra det enkelt för fairlo att lösa skulderna hos dem.
Sen är detta vanskligt om man kommer kunna utnyttja de återbetala kreditutrymmena igen sen direkt när fairlo betalt. Kommer ju bara sätta många i en större skuldbörda tillslut.
- Meddelanden
- 1 116
- Mottagna reaktioner
- 512
- Poäng
- 597
Åtminstone öppna upp helt för klarna. De löste bara hälften av mig.Fan man börjar bli otålig nu. Kan dom inte öppna upp helt snart..... Massa smålån med höga räntor som tickar, vore ju guld om man kunde bli av med dessa snart via Lösa! Tråkigt å se att man har 30k outnyttjat och man inte kan använda för att lösa massa skräp med.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.