- Meddelanden
- 697
- Mottagna reaktioner
- 334
- Poäng
- 487
Det kommer nog ta tid tyvärr....Verkar stå helt still med lösa…?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Det kommer nog ta tid tyvärr....Verkar stå helt still med lösa…?
Något du vet eller tror?Det kommer nog ta tid tyvärr....
Hade kontakt med kundtjänst för nån vecka sen och på dem lät det så. Tror dom börjar bli trötta på frågor om Lösa heheNågot du vet eller tror?
Ja står lös fler men den är grå inte grönNågon som har Fairlo lösa som har fått en knapp som står lösa fler på? Jag har haft att det står ”kommer senare” förut men inte nu

Ja samma här. Men jag har nästan utnyttjat hela beloppet på 50000 krJa står lös fler men den är grå inte grön![]()
Jag 12200 men inte tänkt använda mer.Ja samma här. Men jag har nästan utnyttjat hela beloppet på 50000 kr
Är skulden på " delbetalningskontot " ? På Klarna appenEn fråga: kanske är lite dum som inte fattar.
Jag har handlat på Klarna-kortet och har nu en skuld på ca 12 000 kr. När jag trycker lösa-knappen på Fairlo så får jag upp att jag inte har en skuld hos Klarna.
Fattar inget. Är det någon som kan förklara?
Den ligger upplagd som månadsfaktura. Kan jag ändra det?Är skulden på " delbetalningskontot " ? På Klarna appen
Jag hade både delbetalningskonto och en månadsfaktura, vet inte om det var en tillfällighet men totalbeloppet syntes i Fairlo Lösa så fort jag gjorde om månadsfakturan till delbetalningskonto. Tog lite tid dock eftersom jag behövde välja delbetalning på samtliga köp i månadsfakturanEn fråga: kanske är lite dum som inte fattar.
Jag har handlat på Klarna-kortet och har nu en skuld på ca 12 000 kr. När jag trycker lösa-knappen på Fairlo så får jag upp att jag inte har en skuld hos Klarna.
Fairlo lösa, löser endast skuld från delbetalningskonto och inte månadsfaktura. Så lägg till beloppet du har som månadsfaktura till delbetalningskonto så kommer du kunna lösa.En fråga: kanske är lite dum som inte fattar.
Fairlo lösa är endast släppt för vissa och de håller på med uppdateringar gällande detta och ska komma ut med information när det släpps för allaEn fråga: kanske är lite dum som inte fattar.
Jag har Lösa på Fairlo. Det var Klarna som krånglade men jag har löst det nuFairlo lösa är endast släppt för vissa och de håller på med uppdateringar gällande detta och ska komma ut med information när det släpps för alla
Då finns den förmodligen inte tillgänglig för dig ännu.Vart hittar man Fairlo lösa? Kan inte se den hos mig![]()
Inte alla som har. Inte lanserat offentligt än.Vart hittar man Fairlo lösa? Kan inte se den hos mig![]()
Instämmer helt. Känns konstigt att det inte händer något, lite falska förhoppningar där i höstas men verkar stå helt still och ingen verkar veta när det ska släppas. Tycker kundtkänst är lite otydliga oxkså när man frågar....För att vara Fairlo tycker jag detta med Lösa varit aningen dåligt hittills. Dom är. Superb i det dom gör annars men nu har dom i 4 månader inte kunnat få på plats att lösa te.x Bank Norwegian och dessutom fortfarande enstaka som har tjänsten och maxbelopp på 50.000
Synd att dom inte kommer någonstans.
Håller helt med. Vid en chatt jag hade med dem i början av december lät det mer eller mindre som att allt skulle vara klart innan årsskiftet. Det hette ”eventuellt innan klarna ska dras”.För att vara Fairlo tycker jag detta med Lösa varit aningen dåligt hittills. Dom är. Superb i det dom gör annars men nu har dom i 4 månader inte kunnat få på plats att lösa te.x Bank Norwegian och dessutom fortfarande enstaka som har tjänsten och maxbelopp på 50.000
Tycker också att det känns dåligt. Jag pratade med dem i början på januari. Till mig sa dem att det förhoppningsvis skulle komma igång inom de närmsta månaderna. Känns som att dem ger väldigt olika besked till alla. Dåligt att inget händer, verkligen falska förhoppningar. De borde åtminstone kunna komma med ett preliminärt datum.För att vara Fairlo tycker jag detta med Lösa varit aningen dåligt hittills. Dom är. Superb i det dom gör annars men nu har dom i 4 månader inte kunnat få på plats att lösa te.x Bank Norwegian och dessutom fortfarande enstaka som har tjänsten och maxbelopp på 50.000
Så sa de till mig också i början av december.Frågade kundtjänst idag när de tror det kan komma att lanseras, fick till svar "förhoppningsvis inom en månad"
Så sa de till mig också i början av december.
Haha. Samma här!Hahahah
Håller med dig till 100% !!!Det jag tycker är att man kan i alla fall inte klaga på att de inte kör igång ”lösa” delen än, eftersom de har inte gjort någon reklam för det, samt finns absolut inget på deras sida om det.
Hade varit annorlunda om de kommit ut med att det ska komma och satt ett datum.
Det har ni helt rätt i Och Fairlo är fortfarande det bästa sms lånet som nånsin kommit tror jag .
Yes och bara en gång.Fortfarande bara klarna dom löser?