Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Allt om "fairlo lösa" frågor och svar

Nu har Fairlo gjort så att man får ha MAX 1 st Bisnode förfrågan senaste 6 månaderna, snacka om fulspel. Tänk alla som väntar på att få levla och ändå hållit sig under 3 förfrågningar nu tvingas man vänta ytterligare 6 månader med de nya reglerna. Känns som Fairlo håller på att stänga kassan.
Fyfan säger jag bara!!

Nu har Fairlo gjort så att man får ha MAX 1 st Bisnode förfrågan senaste 6 månaderna, snacka om fulspel. Tänk alla som väntar på att få levla och ändå hållit sig under 3 förfrågningar nu tvingas man vänta ytterligare 6 månader med de nya reglerna. Känns som Fairlo håller på att stänga kassan.
Vilja j* idioter. Jag som har kämpat de senaste 2,5 månaderna med mat mm, betalat skulder och väntat på den 20/5 för att levra och lösa andra dyra räntor. Nu måste man vänta tre månader till. Fy på dem, bara så utan att informera deras lojala kunder i förväg.

Haha ja vad säger man. Tänkte försöka Levla från 50-100 juni. Nu får jag kämpa till sista juli istället. Då har jag en förfrågan de 6senaste Men försöker på ett samlingslån så får man passa sig för de som tar Bisnode också. Börjar osa råtta här

Riktigt svinigt gjort..
Man borde applicera det på ”nya” kunder och inte på befintliga som väntat på att levla. Att gå från 3 st till 1 st senaste 6 månaderna är ju rent ut sagt brutalt. Tror inte det är många är på forumet som endast har 1 Bisnode senaste 6 månaderna. Nä, riktigt jävla uselt Fairlo!

Riktigt svinigt gjort..
Man borde applicera det på ”nya” kunder och inte på befintliga som väntat på att levla. Att gå från 3 st till 1 st senaste 6 månaderna är ju rent ut sagt brutalt. Tror inte det är många är på forumet som endast har 1 Bisnode senaste 6 månaderna. Nä, riktigt jävla uselt Fairlo!
Jag har bara 1 förfrågan hos Bisnode då jag inser att Fairlo är en av de bättre och tillmötesgående aktörerna. Så därför fokuserade jag på att få en bra bisnode och städa upp min UC för ett samlingslån längre fram i Juli :)

De menade också/kanske 0 ff under de 3 senaste månaderna. Någon som har frågat dem?

Logga in på känn på fairlo och till min förvåning fanns lösa där. Har 100.000 på vardag.

Men testa med qliro har typ 6000 där men icke. Kan tyvärr inte godkänna kredit.

Som tur var har jag inte haft för höga förhoppningar även om det hade hjälpt lite.

Logga in på känn på fairlo och till min förvåning fanns lösa där. Har 100.000 på vardag.

Men testa med qliro har typ 6000 där men icke. Kan tyvärr inte godkänna kredit.

Som tur var har jag inte haft för höga förhoppningar även om det hade hjälpt lite.
Jag hade också fått lösa! Kanske alla fått nu?

Jag har också fått det. Man kan ju hoppas dom fixar brixo snart så man blir av med det.

Också fått Lösa nu men blev inte beviljad.

Har också fått lösa. Lite sugen på att ansöka men vet inte om det är värt en bisnode nu. Speciellt inte om jag inte får lösa klarna.

Fick också Lösa men ej beviljad på Klarna.

Med Lösa kan man i dagsläget lösa lån/krediter i 3 andra bolag, klarna, cliro och resurs. Så de menar att de testar lösa på klarna men fått avslag.
Jo jag vet att man kan lösa men varför får man avslag av klarna för att lösa?

Jag fick oxå lösa . Kunde inte lösa qliro så soligt för att jag inte ör i fas med betalningarna där . Kunde inte lösa Resursbank supremecsrd märkligt står att jag inte har skuld hos resurs fast jag har det . Och kunde inte lösa klarna som ligger hos sileo .

Så då har jag väntat på Lösa i ett halvår utan anledning .

Nu får jag en "tittarstorm" mot mig. Jag antar att jag inte uppfyller kraven helt enkelt. MEN de har haft fel i systemen tidigare, så kanske är det så att man kan lösa nått lite senare.

Ok, det var ju konstigt. Fråga på chatten de brukar vara snabba att svara.

Kunde inte heller fixa lösa "denna gång" stod det nu när det väl fanns i systemet. Kan det handla om bisnodeförfrågningar även här trots att man redan är kund hos Fairlo?

Jag har också fått tillgång till ”Lösa” äntligen men någon som vet om det tas en upplysning per försök ? Dvs tar de en individuell upplysning per aktör man ansöker om ?

Han sa "Då är det för att vi gjort en bedömning att vi inte kan ge dig mer i kredit"! Fattar ingenting
Du har helt enkelt inte gått igenom deras kreditkoll?! Är väl inget konstigt?

Du har för många förfrågningar eller för liten inkomst kontra utgifter eller liknade?

Han sa "Då är det för att vi gjort en bedömning att vi inte kan ge dig mer i kredit"! Fattar ingenting
Kvar att leva på kalkylen går inte ihop inget konstigt med det.

Är det nån som fick lösa nyss som fått lösa nått?

Jag hade fått lösafunktionen när jag loggade in . Har 100 k på varda. Men fick inte lösa varken klarna , qliro, eller resurs ….

Fick med den funktionen
Skulle testa resurs, men den sa den inte hittade någon skuld
Och när jag kollar mina sidor på Resurs så står både kreditkort och lån som avslutade, men att jag har skuld på båda, hur konstigt är inte det då!

Fick med den funktionen
Skulle testa resurs, men den sa den inte hittade någon skuld
Och när jag kollar mina sidor på Resurs så står både kreditkort och lån som avslutade, men att jag har skuld på båda, hur konstigt är inte det då!
Tar bara delbetalningar. Inga. Kort lr lån

Ja de är klart ! Men hade nog dumt nog förväntat mig att få lösa
De kanske inte skulle ha lagt till funktionen på mina sidor utan ett mejl eller nått. Många verkar tro att de är beviljade bara för att funktionen finns där.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp