- Meddelanden
- 627
- Mottagna reaktioner
- 117
- Poäng
- 307
Inkomst: 227
score: Svag 28%
score: Svag 28%
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.

Norwegian verkar bra nuförtiden, blev själv beviljad 130k för att lösa andra lån/krediter
Det var lite blandat, Klarna konto, Svea, Cashbuddy + Cash2You och lite sånt, blev 102k totalt, resterande 26k fick jag utbetalt till mitt konto så det blir en bra sommar
Dom begärde ingen lönespec, ringde inte mig eller min arbetsgivare. Signerade med BankID
När jag sökte hade jag iofs Kreditbetyg BRA 4% 9k underskott och 6-7 UC-förfrågningar, Har väntat länge på att mitt betyg skulle bli bättre och jag tror förfrågningar gör mycket på betyget.
Kul att se att fler har lyckats få hos dom, inte den bästa räntan, runt 15% men blir man inte beviljad nån annanstans så får man inte klaga![]()
Tro mig, du hade fått bättre ränta med dina förutsättningar som du nämnde ovan.
det syns ju inte på UC som tur är!Ringde och pratade med axofinans idag och dom sa att vissa banker inte kollar på UC utan kollar mer på andra faktorer så bankerna är jätteolika.
Idag fick jag lån på hos dom!
160.000kr för att lösa andra lån.
Har 248tkr inkomst
25tkr underskott av kapital
137.000 lån därav 97.000kr är bostadslån.
29 UC förfrågningar
Inte världens bästa ränta men det får jag nog sen till hösten när fler förfrågningar försvinner.
Det känns jäääääkla skönt!
Jag sökte ett samlingslån hos dem förra veckan men blev nekad direkt utan att en UC togs? Förstår inte varför jag blev nekad när de inte ens tog en upplysning på mig?
Jag sökte ett samlingslån hos dem förra veckan men blev nekad direkt utan att en UC togs? Förstår inte varför jag blev nekad när de inte ens tog en upplysning på mig?
Nu har jag inte sökt på Norwiegan, men har vart med om liknande på andra sidor t ex på Cashbuddy. Det verkar som dom tar en lättare upplysning (ejUC) först direkt per automatik för att kolla upp olika saker, tex skuldsaldo hos kfm eller anmärkning pga löneutmätning/ tillgångsundersökning.
För min del blev det blank nej, men nu när min tillgångsundersökning gällande löneutmätning försvann så kommer jag vidare till manuell granskning (där de tar UC)
Är förfrågningarna som gör det antar jag...
Jag har 28% och bara två krediter (totalt 20.000)
men massa förfrågningar som gör det...
Tar de UC på utökning av befintligt lån? Fick ett mail fr dem idag ang detta..där stod det att "baserat på den information vi har tillgänglig kan du öka ditt lån med xxxxx kr". Själva uttalandet låter nästan som att de garanterar en att få utöka. Vad tror ni?
Skulle tro att du redan har "fått" ökningen godkänd...fick ett sånt erbjudande på mitt kreditkort för ett tag sen å då togs ingen ny uc....