• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Bank Norwegian, privatlån!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Om du lånar för att lösa skulder som inte syns på UC kan du få avslag.
 
U

Undrande

Gäst
Poäng: 0
Har lånat både för att lösa lån på UC och för att få utbetalt.
 
U

Undrande

Gäst
Poäng: 0
Det står på deras sida att de utgår från den information som finns i kreditupplysning och den information som finns i ansökan. Jag förstår inte hur bedömningen av det kan ändras. De uppgifterna är ju som de är. Det står inte något om att de väger in annat.
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Det står på deras sida att de utgår från den information som finns i kreditupplysning och den information som finns i ansökan. Jag förstår inte hur bedömningen av det kan ändras. De uppgifterna är ju som de är. Det står inte något om att de väger in annat.

Folk har fått sena avslag efter att först ha beviljats då de angett att de vill lösa lån, och sedan specificerat lån till BN som inte syns hos UC.
 
U

Undrande

Gäst
Poäng: 0
Tack för svar. De lån jag ska lösa är på uc. Får väl hålla tummarna.
 
E

Eva99

Gäst
Poäng: 0
Om man viĺl utöka sitt lån, finns det då alternativet att man anger att man vill lösa andra lån?
Om man anger att man vill öka med t.ex. 10.000 kr, kan man då bli erbjuden att utöka med t.ex. 20.000 kr?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp