• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Bank Norwegian, privatlån!

M

Mai

Gäst
Poäng: 0
Någon annan kanske kan ge input? Har ansökt om upplåning, fått beviljat. Signerat, laddat upp lönespec och specat vad som ska betalas. Detta har sedan godkänts, både lönespec och det som ska betalas. Lånet står som "godkänt och ligger för utbetalning". Kan de fortfarande avslå?

Såhär står det "Dina uppgifter är behandlade och godkända av oss" när jag klickar på detaljer om lån som ska lösas.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Såhär står det "Dina uppgifter är behandlade och godkända av oss" när jag klickar på detaljer om lån som ska lösas.
Men största sannolikhet får du dina pengar inom någon dag. Tar 1-2 dagar för dom att betala ut, men du borde ha passerat alla granskningar.
 
G

Gäst2018

Gäst
Poäng: 0
Hej.
Är de någon som haft en anmärkning o sökt lån o gått igenom det? Eller är de automatiskt avslag då även om den e näääästan 3 åt gammal
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Hej.
Är de någon som haft en anmärkning o sökt lån o gått igenom det? Eller är de automatiskt avslag då även om den e näääästan 3 åt gammal
Bank Norweigan accepterar inte anmärkningar om du menar det, men om det är nästan 3 år gammal så försvinner det väl snart
I vissa fall kan kreditbetyget bli sämre ett tag efter anmärkning försvinner
Finns ju andra lånegivare som accepterar anmärkningar
 
F

Funderarrrr

Gäst
Poäng: 0
Hej !

Har jag nån chanse på att få ett samlingslån hoss BN tror ni ?

Uc score 17%
14 ff alla utom 1 försvinner i oktober 1 denna månaden 4 förvinner i juli 2 i aug och 4 i september rästen sista okt.
Inga bet anm!

Inkomst 390k 2016
Har över 420k från 2017
Underskott av kapital 15k (står på ucn men vet inte redigt vad det innebär)

261k i lån 119k blanco 100k bil och 37k kreditet (som syns på ucn)

Men sen som alla andra har jag osynliga krediter som jag vill betala. Betalar 20.000kr / månad i bara ränta och krediter på all skit .
Totalt ca 150k i skuld

Började spela o blev galen . Men varit spelfri idag 3 månader men kämpar med krediterna.

Klarar mig max 3 månader till sen kmr jag inte att kunna lösa det mer.

Blustep beviljade mig 80k men sen tog tillbaka det då dem tyckte att jag inte skulle kunne betala då dem tar kontouttdrag.

Min fråga; ska jag vänta 3 månader tills många av mina ff försvinner ? Sänker det min score ?

Eller ska jag försöka på BN redan nu ?

Mvh Desperat
 

Crille

Aktiv medlem
Poäng: 37
Blev medlem
17 Juni 2018
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
11
Poäng
37
Tyvärr är det ju dem många förfrågningar banker hänger upp sig på. Du kanske ska vänta till aug då och sen kanske söka via lendo alt freedomfinance? För din score lär bli bättre när förfrågningar försvinner.
Ett tips ladda ner appen Kreddy där ser du alla dina lån samt aktuell uc score.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Jag tror du får hos BN till 23% ränta. Jag fick där med UC score 21% och 12 ff. Med hög belåning.
 
F

Funderarrr

Gäst
Poäng: 0
Tyvärr är det ju dem många förfrågningar banker hänger upp sig på. Du kanske ska vänta till aug då och sen kanske söka via lendo alt freedomfinance? För din score lär bli bättre när förfrågningar försvinner.
Ett tips ladda ner appen Kreddy där ser du alla dina lån samt aktuell uc score.

Tackar för svar.. Jah det blir nog att vänta ut till aug . Jobbigt bara att gå o vara orolig. Får jag inget lån då är jag 100% körd.

Usssh fattar inte hur jag kunnat ställa till det såhär.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp