• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Billån, bättrat mitt score och vill låna

Nevadamojave

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
16 Juli 2018
Meddelanden
70
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Har nu privatleasat en bil från Nissan.
Skrev till en bilförsäljare igår och vi har skrivit ett köpeavtal och jag har godkänt det. Han skrev att när jag godkänt avtalet så skickas allt till finansen, som tydligen är Santander Consumer och om allt går som det ska så planerar vi in en dag för leverans av bilen.

När jag godkände skickade han efter en stund och frågade när jag ville ha min nya bil.
Togs en kreditupplysning på mig igår så jag antar att det borde gått igenom eller?
Vi skulle höras av i veckan.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 869
Mottagna reaktioner
1 865
Poäng
1 277
Har nu privatleasat en bil från Nissan.
Skrev till en bilförsäljare igår och vi har skrivit ett köpeavtal och jag har godkänt det. Han skrev att när jag godkänt avtalet så skickas allt till finansen, som tydligen är Santander Consumer och om allt går som det ska så planerar vi in en dag för leverans av bilen.

När jag godkände skickade han efter en stund och frågade när jag ville ha min nya bil.
Togs en kreditupplysning på mig igår så jag antar att det borde gått igenom eller?
Vi skulle höras av i veckan.
Vilken månadskostnad?
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
361
Poäng
477
Klarar du kostanden så tror jag att det var ett bra beslut. Nu har du fördelen att det inte dyker upp oväntade och dyra reparationskostnader under tiden du leasar. Grattis! :)
 

Nevadamojave

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
16 Juli 2018
Meddelanden
70
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Klarar du kostanden så tror jag att det var ett bra beslut. Nu har du fördelen att det inte dyker upp oväntade och dyra reparationskostnader under tiden du leasar. Grattis! :)
Jadå jag har räknat och allt går ihop.
Precis, det känns bättre att ha en leasingbil än en begagnad bil, känner mig mycket tryggare. Tack! ☺️
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp