• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Blancolån hur göra, tips

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 525
Mottagna reaktioner
12 905
Poäng
9 787
Loggade in på min egen sida på SBAB, nu har jag inget behov av att låna mer, men det fanns en länk för "låna mer" och där fick man fylla i sin månadsavgift på bostadsrätten och vips så hade dom gjort en värdering på lägenheten och berättat hur mycket mer man kunde låna på den, i mitt fall ungefär 80k
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 525
Mottagna reaktioner
12 905
Poäng
9 787
Annars, ska du prova på ett blancolån, så skulle jag gissa på att bank norwegian skulle bevilja er, dom brukar dock vara rätt duktig på att ta betalt, räkna med 15% eller så och ta allt lägre som rena vinsten
 
D

Desperat

Gäst
Poäng: 0
om man får ett utskick en vecka efter avslag från en annan kreditgivare på summan man sökt, ska man se det som ett gott tecken?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 525
Mottagna reaktioner
12 905
Poäng
9 787
Var det via lendo eller något du sökte, så det är en kreditgivare som nyss kreditbedömt er som skickat ut? Vilka sa nej och vilka har hört av sig nu?
Kan ju vara bra, eller ren slump
 
D

Desperat

Gäst
Poäng: 0
msrginalen sa nej vi sökte direkt via dem då de ringt oavbrutet under 6 månader. Nu everdydaycard
 
O

Olle-Ture

Gäst
Poäng: 0
Jag skulle prova söka på summan via Lendo för att se vilka erbjudanden man skulle få tror inte det är några problem att få lån via dem med dom UC scoren.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 525
Mottagna reaktioner
12 905
Poäng
9 787
msrginalen sa nej vi sökte direkt via dem då de ringt oavbrutet under 6 månader. Nu everdydaycard

Dom har inte mycket med varandra att göra, everydaycard är väl nordea det.. jag trodde dock inte att dom hade kort för 175000.
Men som olle-ture skriver, lendo funkar nog också ,annars bank norwegian, borde inte vara jätteproblem..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp