• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Blev beviljad skuldsanering 2023, svarar gärna på frågor om någon undrar något :)

Turbo

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
18 December 2023
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Jag studerar just nu och ska gå på praktik snart och då kan inte jag inte jobba extra och betala räkningar och har varit tufft med ensam pappa med en 7årig varannan vecka , funderar på släppa allt nu och ansöka skuldsanering från juni eller juli då förväntar man sig att det tar 5-7månader och man är klar med studien. Min frågar är det för tidigt att släppa eller (ändå jag har inga val)? Sen efter studien det är inte garanterad att jag har ett jobb, har KF krav att man måste ha nån inkomst ? Vet inte hur egentligen jag ska göra , hoppas ni som är kunniga eller har haft liknande sits skulle kunna ge lite tips och råd.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kalleanke

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
22 Mars 2024
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Fick inledande förra veckan 13 mars. Jag har en faktura som jag fick påminnelse på den har inte hamnat hos inkasso och betalade in det. Blir det några problem att jag betalade in det?

Fick även idag en påminnelse från transportstyrelsen. Det står om jag inte betalar det. Så går det till kronefogden.
Ska jag betala in den också eller är det fel att göra.
 

torx

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
19 Augusti 2020
Meddelanden
127
Mottagna reaktioner
69
Poäng
197
Du ska absolut inte betala in någonting, ingår dessa skulder i din sanering ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp