• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Brixo någon som lånat av dessa?

lola8000

Kunnig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
18 Juli 2018
Meddelanden
146
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
3 oktober nu i år och i mitten av april nästa år.
Tack, så skönt att kunna prata om det utan att bli dömd. :oops:
Ja jag tycker det med, särskilt nu när ekonomin ser bättre ut på pappret än innan. Men ja.. :/ Fast anställd sedan 3 år tillbaka med. Forfarande inte fått besked från BlueStep, dom har bett om samma komplettering 3 gånger nu och jag har skickat in de till dom 3 gånger. Så slöa, men lär ändå få avslag.
Bor du ensam eller sammanboende? Jag har precis blivit ensam :( ensamstående mamma och mina föräldradagar är snart slut. Måste reda upp min situation :( måste man ha säkerhet för bluestep?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Bor du ensam eller sammanboende? Jag har precis blivit ensam :( ensamstående mamma och mina föräldradagar är snart slut. Måste reda upp min situation :( måste man ha säkerhet för bluestep?
Jag är själv, inga barn eller pojkvän.
Men åh, lilla du.. :( Kram till dig!!
Hoppas verkligen det reder ut sig för dig!

BlueStep kräver en fast anställning för deras privatlån.
 

lola8000

Kunnig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
18 Juli 2018
Meddelanden
146
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
:(:(:(:(
Jag är själv, inga barn eller pojkvän.
Men åh, lilla du.. :( Kram till dig!!
Hoppas verkligen det reder ut sig för dig!

BlueStep kräver en fast anställning för deras privatlån.
Det är skönt o vara själv i en sånhär situation, man skadar ingen annan då, jag har försatt mig i den själv men samtidigt är det min sjukdom som gjort det (spelberoende), är spelfri idag, men sviterna efter gör så ont :( Jag har fast anställning sen 10 år, men min UC suger :(
 

lola8000

Kunnig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
18 Juli 2018
Meddelanden
146
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
:(:(:(:(
Det är skönt o vara själv i en sånhär situation, man skadar ingen annan då, jag har försatt mig i den själv men samtidigt är det min sjukdom som gjort det (spelberoende), är spelfri idag, men sviterna efter gör så ont :( Jag har fast anställning sen 10 år, men min UC suger :(
Tack så mycket, kram till dig också och jag hoppas din situation löser sig också<3
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
:(:(:(:(
Det är skönt o vara själv i en sånhär situation, man skadar ingen annan då, jag har försatt mig i den själv men samtidigt är det min sjukdom som gjort det (spelberoende), är spelfri idag, men sviterna efter gör så ont :( Jag har fast anställning sen 10 år, men min UC suger :(

Jag håller med dig.
Åh :( De där spelen är rena giftet! Jag har aldrig blivit beroende själv, som tur är alltid lyckats slita mig från den där kända speldjävulen. Men jag klandrar verkligen inte dom som blivit beroende för det är verkligen en rent helvete rent ut sagt.
Jag har också försatt mig själv i denna situationen, på olika sätt, och man vill ju bara reda ut set och komma på fötter igen, en gång för alla!
Hur ser din uc ut?

Tack snälla! <3
 

lola8000

Kunnig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
18 Juli 2018
Meddelanden
146
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Jag håller med dig.
Åh :( De där spelen är rena giftet! Jag har aldrig blivit beroende själv, som tur är alltid lyckats slita mig från den där kända speldjävulen. Men jag klandrar verkligen inte dom som blivit beroende för det är verkligen en rent helvete rent ut sagt.
Jag har också försatt mig själv i denna situationen, på olika sätt, och man vill ju bara reda ut set och komma på fötter igen, en gång för alla!
Hur ser din uc ut?

Tack snälla! <3
Ja de känns som om man är körd om man tar ett sånt skitlån :( Jag tog för några år sen också, men då var jag inte spelberoende, men då tyckte jag det var kul o shoppa o sånt istället. Men jag hejdade mig då, det gjorde jag inte denna gången.. nej, det är hemskt. Förstör för så många :( det önskar jag oss båda att vi gör :D vi måste kämpa! Oj, 37,05 i score (pga krediter på 15 k som jag skrev, innan dem 16), tre anmärkningar som två försvinner nu 28 och den sista försvinner 11 nov. Underskott 51 k. Års inkomst 288 k ( lägre än vanligt pga graviditets och föräldrPenning) ca, o din då? :confused:
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Ja de känns som om man är körd om man tar ett sånt skitlån :( Jag tog för några år sen också, men då var jag inte spelberoende, men då tyckte jag det var kul o shoppa o sånt istället. Men jag hejdade mig då, det gjorde jag inte denna gången.. nej, det är hemskt. Förstör för så många :( det önskar jag oss båda att vi gör :D vi måste kämpa! Oj, 37,05 i score (pga krediter på 15 k som jag skrev, innan dem 16), tre anmärkningar som två försvinner nu 28 och den sista försvinner 11 nov. Underskott 51 k. Års inkomst 288 k ( lägre än vanligt pga graviditets och föräldrPenning) ca, o din då? :confused:

Ja definitivt, men i stundens hetta blir man så illa tvungen eller helt desperat för att reda ut situationen. :(
Den där shoppingen kan verkligen vara ett problem med. Det blev tyvärr min tröst i en enorm kris jag gick igenom. Tids nog reder vi ut det!! :rolleyes:
Åh, vad skönt att dina anmärkningar snart försvinner, då kommer der genast se ljusare ut för dig. :)

7,3 %, 2 anmärkningar (går ut nu oktober och andra i april nästa år), 16 ff (en försvinner imorn), 241500 inkomst, underskott på 21-isch, inga synliga lån, en kredit hos Qliro på 8154 kr. :|
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 393
Mottagna reaktioner
375
Poäng
517
Beviljad 30.000kr senast igår.
29% UC score. 100 ff. Många blanco. Allt elektroniskt. De har merax och flexkontot med. Måste gå 2 månader mellan senaste lån och om mam vill höja eller ha ngn av de andra bolag ovan.
100 ff och bara 29 i UC score. Blev du beviljad med så många förfrågningar?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp