• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Brixo någon som lånat av dessa?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

lola8000

Kunnig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
18 Juli 2018
Meddelanden
146
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Ja definitivt, men i stundens hetta blir man så illa tvungen eller helt desperat för att reda ut situationen. :(
Den där shoppingen kan verkligen vara ett problem med. Det blev tyvärr min tröst i en enorm kris jag gick igenom. Tids nog reder vi ut det!! :rolleyes:
Åh, vad skönt att dina anmärkningar snart försvinner, då kommer der genast se ljusare ut för dig. :)

7,3 %, 2 anmärkningar (går ut nu oktober och andra i april nästa år), 16 ff (en försvinner imorn), 241500 inkomst, underskott på 21-isch, inga synliga lån, en kredit hos Qliro på 8154 kr. :|
Jag hoppas också det :) jag måste bara försöka vara en bra mamma åt min dotter och försöka reda ut situationen utan fler skitlån :’) det är ju ändå inte jättedålig UC score! Hur gick det på bluestep? Sökte du samlingslån eller privatlån? Sökte du brixo sen?
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Jag hoppas också det :) jag måste bara försöka vara en bra mamma åt min dotter och försöka reda ut situationen utan fler skitlån :’) det är ju ändå inte jättedålig UC score! Hur gick det på bluestep? Sökte du samlingslån eller privatlån? Sökte du brixo sen?
Förlåt, helt missat detta ju! :eek:
Jag är helt övertygad om att du är en suverän mamma! Ekonomin tär så sinnessjukt på en, men tids nog reder vi ut det och förhoppningsvis hamnar vi aldrig här igen!
Det blev inget med BlueStep, fick avslag. :(
 

lola8000

Kunnig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
18 Juli 2018
Meddelanden
146
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Förlåt, helt missat detta ju! :eek:
Jag är helt övertygad om att du är en suverän mamma! Ekonomin tär så sinnessjukt på en, men tids nog reder vi ut det och förhoppningsvis hamnar vi aldrig här igen!
Det blev inget med BlueStep, fick avslag. :(
Vi får kämpa <3
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Helt sjukt vilka befogenheter dessa institut har börjat ta åt.
Nog för att man gör en kreditupplysning det köper jag.
Men det här med att jaga ens arbetsgivare, skriva till folk på deras privata Facebook, kolla ens brottsregister, kolla vad man köpte på ICA för 8 månader sedan.
USCH,
Det är här GDPR behövs och inte när jag skriver ner en kunds personnummer på ett anteckningsblock..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp