Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Collector betalkoll UC?

MicroUC eller Full UC?!
Vad har du för inkomst?

MicroUC, antar jag. Var väldigt lite information dom fick ut. Inga andra Uc syntes, inga andra lån eller krediter, ingen typ anmärkningar som syntes. Bara min årsinkomst två år tillbaka, civilstånd samt mina personuppgifter samt folkbokföring Blev så förvånad. Min årsinkomst är 110 000:-

Gränsen brukar väl gå vid 120.000 så det kanske är därför?

Jag misstänker det. Det är bara synd att det sällan står vart gränser är på.

När får man fakturan från betalkoll ? jag betalade 2 st smslån förra månaden den 10e men har fortfarande inte fått nån faktura. Dessutom när jag frågade dem så fick jag till svar att jag inte finns med i deras system även fast jag betalat 2 st smslån genom deras app. Dem säger att min mailadress inte finns hos dem, även fast jag skrev från den mail jag har reggad i appen. Märkligt.

När får man fakturan från betalkoll ? jag betalade 2 st smslån förra månaden den 10e men har fortfarande inte fått nån faktura. Dessutom när jag frågade dem så fick jag till svar att jag inte finns med i deras system även fast jag betalat 2 st smslån genom deras app. Dem säger att min mailadress inte finns hos dem, även fast jag skrev från den mail jag har reggad i appen. Märkligt.

Du får fakturan mitten av månaden. Logga in på appen så ser du alla händelser eller kommande händelser som kommer dyka upp!

Provar i denna tråd med, hur är det microUC - Framgår skuldsaldo (historiskt) hos KFM där?

Har nyligen fått bet koll men bara 10 k i kredit, får avslag på alla belopp ja vill öka, hänt samma för andra eller är det så att de tar full uc om man vill öka betal koll?

Jag fick också 10k när jag regga mig, försökt höja belopp men inget mer än 10 får jag.

Vad har du för förutsättningar Krister?

Inga anmärkningar eller så, 340.000 i inkomst o lån på 350.000 på uc, Men dem tog ingen full uc på mig. Vet inte varför jag bara fick 10k

Dom verkar inte ta en full UC på någon men konstigt att du bara fick 10.000 med dom förutsättningarna ovan.

Ser dem underskottet på en miniuc? dessutom har jag inte fått nån faktura från dem än även fast jag betala 2 sms lån den 10 oktober genom den appen. Kanske kommer snart ..

Har nyligen fått bet koll men bara 10 k i kredit, får avslag på alla belopp ja vill öka, hänt samma för andra eller är det så att de tar full uc om man vill öka betal koll?
Dem tar micro uc på alla belopp då jag sökte i juli
Vad har du för kreditbetyg? Micro uc brukar betyget vara bättre

oj , här fick man 50k kredit beviljad på ett bräde.

Blev förvånad , men har sen tidigare lån hos dom på 150 lax och aldrig strulat nåt med.

Om man sätter igång och betalar lite räkningar på 30 lax till sms-bolag så kanske de drar öronen till sig och drar tillbaka min kredit eller vad tror ni ?

oj , här fick man 50k kredit beviljad på ett bräde.

Blev förvånad , men har sen tidigare lån hos dom på 150 lax och aldrig strulat nåt med.

Om man sätter igång och betalar lite räkningar på 30 lax till sms-bolag så kanske de drar öronen till sig och drar tillbaka min kredit eller vad tror ni ?
Dom blir nog bara glada att du väljer att skuldsätta dej hos dom istället för hos smslånebolagen, du kan va lugn

Vilket betyg hade du när du fick beviljat 50k? Togs micro uc?

Men själva höjningen kan man begära samma dag som man blir beviljad lånet då?
Den på 10K

Har någon ansökt om
Easyliving colletbank kreditkort 10000 kr ? Som vet om de är lätta att få? Jag har en dålig uc risk 41,85nämligen.. är det uc som gäller under 10000

Jag ansökte om easyliving 10 000 kr med kanpanjen "blippa 5 gånger få 500 kr insatta på kortet". Tänkte inte på att de skulle synas på UC, men det gör det. Dock så har mitt betyg fortfarande sjunkit ändå.

Betalkoll syns inte i alla fall!

Har konto via collector fast det är faktura gäller det samma som kreditkort ? Har tagit uc på mig ett tag sen .

Ursäkta om jag frågar ännu en gång, men har det för någon tagits en full uc alltså upplysning som registrerats synlig för alla vid en höjning av krediten?

Ursäkta om jag frågar ännu en gång, men har det för någon tagits en full uc alltså upplysning som registrerats synlig för alla vid en höjning av krediten?
fortfarande nej inte en full uc en micro uc vilket ej syns. har 50k inget har syns på minuc som kredit eller en avbetalning.

Verkligen, det är lite den strategin en annan ska ha nu om dryga veckan....Det ständiga pusslandet!

Nån som höjt sin kredit mer än en gång? Alltså från ex 10k till 30k och sen till 50k? Tänkte på ucförfrågan...om den är synlig då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp