- Meddelanden
- 243
- Mottagna reaktioner
- 77
- Poäng
- 217
MicroUC, antar jag. Var väldigt lite information dom fick ut. Inga andra Uc syntes, inga andra lån eller krediter, ingen typ anmärkningar som syntes. Bara min årsinkomst två år tillbaka, civilstånd samt mina personuppgifter samt folkbokföring Blev så förvånad. Min årsinkomst är 110 000:-
K
Krister
Gäst
Poäng: 0
När får man fakturan från betalkoll ? jag betalade 2 st smslån förra månaden den 10e men har fortfarande inte fått nån faktura. Dessutom när jag frågade dem så fick jag till svar att jag inte finns med i deras system även fast jag betalat 2 st smslån genom deras app. Dem säger att min mailadress inte finns hos dem, även fast jag skrev från den mail jag har reggad i appen. Märkligt.
- Meddelanden
- 2 523
- Mottagna reaktioner
- 1 240
- Poäng
- 927
När får man fakturan från betalkoll ? jag betalade 2 st smslån förra månaden den 10e men har fortfarande inte fått nån faktura. Dessutom när jag frågade dem så fick jag till svar att jag inte finns med i deras system även fast jag betalat 2 st smslån genom deras app. Dem säger att min mailadress inte finns hos dem, även fast jag skrev från den mail jag har reggad i appen. Märkligt.
Du får fakturan mitten av månaden. Logga in på appen så ser du alla händelser eller kommande händelser som kommer dyka upp!
- Meddelanden
- 2 404
- Mottagna reaktioner
- 791
- Poäng
- 737
nej tror inte det om det nu inte skulle synas under rubriken Anmärkningar.Provar i denna tråd med, hur är det microUC - Framgår skuldsaldo (historiskt) hos KFM där?
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
nej tror inte det om det nu inte skulle synas under rubriken Anmärkningar.
Tackar för svar!
P
Philip
Gäst
Har nyligen fått bet koll men bara 10 k i kredit, får avslag på alla belopp ja vill öka, hänt samma för andra eller är det så att de tar full uc om man vill öka betal koll?
- Meddelanden
- 2 404
- Mottagna reaktioner
- 791
- Poäng
- 737
vad hade du för betyg på den uc de tog?Inga anmärkningar eller så, 340.000 i inkomst o lån på 350.000 på uc, Men dem tog ingen full uc på mig. Vet inte varför jag bara fick 10k
- Meddelanden
- 1 783
- Mottagna reaktioner
- 416
- Poäng
- 587
Dem tar micro uc på alla belopp då jag sökte i juliHar nyligen fått bet koll men bara 10 k i kredit, får avslag på alla belopp ja vill öka, hänt samma för andra eller är det så att de tar full uc om man vill öka betal koll?
Vad har du för kreditbetyg? Micro uc brukar betyget vara bättre
D
Dåren
Gäst
oj , här fick man 50k kredit beviljad på ett bräde.
Blev förvånad , men har sen tidigare lån hos dom på 150 lax och aldrig strulat nåt med.
Om man sätter igång och betalar lite räkningar på 30 lax till sms-bolag så kanske de drar öronen till sig och drar tillbaka min kredit eller vad tror ni ?
Blev förvånad , men har sen tidigare lån hos dom på 150 lax och aldrig strulat nåt med.
Om man sätter igång och betalar lite räkningar på 30 lax till sms-bolag så kanske de drar öronen till sig och drar tillbaka min kredit eller vad tror ni ?
- Meddelanden
- 1 508
- Mottagna reaktioner
- 443
- Poäng
- 637
Dom blir nog bara glada att du väljer att skuldsätta dej hos dom istället för hos smslånebolagen, du kan va lugnoj , här fick man 50k kredit beviljad på ett bräde.
D
Dåren
Gäst
Ja borde väl va så ,. Win-win situation
Ska betala av skitlånen och sen spärra mig hos dom jävlarna
Ska betala av skitlånen och sen spärra mig hos dom jävlarna
D
Dåren
Gäst
Vilket betyg hade du när du fick beviljat 50k? Togs micro uc?
Ingen koll på mina betyg längre, är överbelånad så det skriker om det.
Inget verkar ha tagits.
Collektor verkar ha gått på att jag har lån hos dom sen tidigare som jag skött bra
- Meddelanden
- 2 797
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Enligt Collector själva, beviljar dem ingen höjning av aktuell kredit om den enskildes UC överskrider 8 %. Kan ha varit anledningen...
Jag fick också 10k när jag regga mig, försökt höja belopp men inget mer än 10 får jag.
- Meddelanden
- 2 797
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Vet ej, hör med Collector.
Men själva höjningen kan man begära samma dag som man blir beviljad lånet då?
Den på 10K
- Meddelanden
- 145
- Mottagna reaktioner
- 43
- Poäng
- 147
Jag höjde min kredit typ 10min efter jag blev godkänd på 10 000.Men själva höjningen kan man begära samma dag som man blir beviljad lånet då?
Den på 10K
- Meddelanden
- 1 783
- Mottagna reaktioner
- 416
- Poäng
- 587
Samma härJag höjde min kredit typ 10min efter jag blev godkänd på 10 000.
- Meddelanden
- 2 523
- Mottagna reaktioner
- 1 240
- Poäng
- 927
Har någon ansökt om
Easyliving colletbank kreditkort 10000 kr ? Som vet om de är lätta att få? Jag har en dålig uc risk 41,85nämligen.. är det uc som gäller under 10000
De tar UC och den syns sedan på UC också.
- Meddelanden
- 22
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 2
Även man har faktura konto hos dem ?De tar UC och den syns sedan på UC också.
- Meddelanden
- 2 523
- Mottagna reaktioner
- 1 240
- Poäng
- 927
Jag ansökte om easyliving 10 000 kr med kanpanjen "blippa 5 gånger få 500 kr insatta på kortet". Tänkte inte på att de skulle synas på UC, men det gör det. Dock så har mitt betyg fortfarande sjunkit ändå.
Betalkoll syns inte i alla fall!
Betalkoll syns inte i alla fall!
M
murof
Gäst
Kan man föra över denna kredit till sitt bankkonto eller endast betala fakturor??
- Meddelanden
- 239
- Mottagna reaktioner
- 55
- Poäng
- 147
fortfarande nej inte en full uc en micro uc vilket ej syns. har 50k inget har syns på minuc som kredit eller en avbetalning.Ursäkta om jag frågar ännu en gång, men har det för någon tagits en full uc alltså upplysning som registrerats synlig för alla vid en höjning av krediten?
- Meddelanden
- 396
- Mottagna reaktioner
- 187
- Poäng
- 367
Kan man föra över denna kredit till sitt bankkonto eller endast betala fakturor??
Betala till credway sedan tar du ut på credway

- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
- Meddelanden
- 396
- Mottagna reaktioner
- 187
- Poäng
- 367
Fast det förutsätter att man har lån på credway dock![]()
Hehe, så är det! Säg att du inte har o skaffar 30.000 sedan betalar med betalkoll 30.000 och sedan tar ut credway igen. Pang 60lax!
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.