Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Deklaration 2018

Men vad ska det stå där om dom har betalat ut nu?

Kan Du inte logga in på Ditt skattekonto och se hur det ser ut... Om någon utbetlning har skett?
Jag tänker att hoppet är det sista som överger en och när jag ringde idag till Skatteverket, så fanns det 350 handläggare som besvarade frågor per telefon och man kan väll bara hoppas att den jag pratade med inte hade koll... dock är väll det naivt av mig att hoppas på... :(

Ingen utbetalning har skett. Men jag lever också på hoppet. Det kan ju inte vara så jävla korkat att en redan godkänd och inskickad deklaration med de förtryckta uppgifterna inte längre gäller för att ett blufföretag skickar in sina förbannade ränteuppgifter i sista minuten.

asså lugn nu. Jag har Aasa Kredit och kan bekräfta att jag kommer få mina pengar på fredag jag har loggat in och se på skatteverket och dom har betalat ut min summa imon trots dom var sen.

asså lugn nu. Jag har Aasa Kredit och kan bekräfta att jag kommer få mina pengar på fredag jag har loggat in och se på skatteverket och dom har betalat ut min summa imon trots dom var sen.

Det låter ju helt underbart för Dig om så är fallet, men godkände Du Din deklaration EFTER dom hade inkommit med Dina ränteuppgifter? Jag hade nämligen godkänt min deklaration INNAN Aasa Kredit hade inkommit med mina ränteuppgifter... och just detta hade jag ingen vetskap om, så därför gick jag ju inte in på min deklaration efter jag väl hade deklarerat... :(

Och du skickade alltså in din deklaration innan Aasa Bedrägeri skickade in sina ränteuppgifter?

Det är du inte ensam om.
Jag såg att kfm tog min skatteåterbäring på 13000 kronor, men jag är lika glad ändå eftersom jag hann ta ut pengar från mina två konton i kontanter :)
Livet fortsätter och skulden minskar för varje månad ;)

Vad ska det stå på skattekontot om dom har betalat ut?
Man får ett meddelande på mejlen att det finns ett brev från skatteverket och logga in via kivra
Du kan ju ligga in där så ser du om du fått ett beslut

Japp korrekt jag gjorde inga ändringar även om jag fick assa kredit medeleande förra veckan som du. Kolla på hemsidan imon om det har blivit uppdaterad
För jäkligt att de skickat så sent

Tråkigt att höra, lider med dig.

När hade du som sista datum att betala din "Skuld att betala"?

Jag har en skuld som ska vara inbetald imorgon och sedan ytterligare en den 5e. Är sjukt stirrig över återbäringen. Hade så gärna fått den innan utmätning börjar.
Ligger det skuldsaldo hos kfm så ryker den först tyvärr och om sista betalningsdag jag varit

Tråkigt att höra, lider med dig.

När hade du som sista datum att betala din "Skuld att betala"?

Jag har en skuld som ska vara inbetald imorgon och sedan ytterligare en den 5e. Är sjukt stirrig över återbäringen. Hade så gärna fått den innan utmätning börjar.
Det brukar inte ta den om inte något beslut om utmätning ska ske och om inte sista betalningsdag passerat

Det är du inte ensam om.
Jag såg att kfm tog min skatteåterbäring på 13000 kronor, men jag är lika glad ändå eftersom jag hann ta ut pengar från mina två konton i kontanter :)
Livet fortsätter och skulden minskar för varje månad ;)
Menar du att pengarna kom till ditt privata konto först innan kronofogden tog dem?

Beslutsbreven kommer när dom tagits, dvs när dragningen gjorts och postas dagen efter tror jag.

Jag loggade in på skatteverkets hemsida och då stod det att min deklaration inte var inskickad pga av en ändring i deklarationen, var bara att skicka in den igen. För mig innebär väl detta att det inte kommer några pengar i april, ser ingen utbetalning nu iallafall.

Jag loggade in på skatteverkets hemsida och då stod det att min deklaration inte var inskickad pga av en ändring i deklarationen, var bara att skicka in den igen. För mig innebär väl detta att det inte kommer några pengar i april, ser ingen utbetalning nu iallafall.

Var det Du själv som hade gjort någon ändring? Hade Du redan skickat in deklarationen tidigare...?

Jag hade

Jag hade redan pengar på två konton som jag tömde innan kfm tog mina skattepengar.

Men dom pengarna var inte dina skattepengar?
Menar du att du tömde dina bankkonton på "vanliga" pengar?
Eller vad menar du :D?

Mina skattepengar gick direkt till kfm och jag skriver ner min totala skuld x antal tusen, skönt! Visst hade det vatt gott och få dom på kontot men nu har jag en skuld och den minskade lite till vilket gör mig glad :)

Så Du kan likväl se nu att dom har blivit utbetalda, men att dom istället gick till KF? Imorse skrev Du att Du inte kunde se något...

Var det Du själv som hade gjort någon ändring? Hade Du redan skickat in deklarationen tidigare...?
Jag hade skickat in innan,men när jag läste era inlägg så kollade jag upp och då stod det att den inte var inskickad. Jag har inte gjort någon ändring själv utan det var kontrolluppgiften från aasa som var ändrat.

Jag hade skickat in innan,men när jag läste era inlägg så kollade jag upp och då stod det att den inte var inskickad. Jag har inte gjort någon ändring själv utan det var kontrolluppgiften från aasa som var ändrat.

Då är det EXAKT samma som det som hände för mig oxå...
Det märkliga och det som gör mig mest olycklig är att jag sedan jag deklarerade den 20:e flera gånger varit inne på ”mina sidor” hos Skatteverket och där såg allt OK UT och att deklarationen var inskickad...
Det var först imorse när jag gick in på sidan ”Deklaration” på Skatteverkets app som det såg ut på precis samma sätt som det Du redovisar... dvs att jag behövde godkänna deklarationen igen...

Kan vi utgå ifrån att skatten kommer tidigare än befarat kanske?
Skatteverket har ju redan skickat iväg pengarna ifrån sig.

Stämmer bra, tog ut mina sparade pengar innan kfm gjorde utmätning på mina konton.

Varför hade du fått för dig att kfm skulle göra en koll just precis nu då..?

Kan vi utgå ifrån att skatten kommer tidigare än befarat kanske?
Skatteverket har ju redan skickat iväg pengarna ifrån sig.
Beror på om bankerna vill släppa de tidigare eller ej. Skatteverket har inte med saken att göra då de redan är skickat iväg filerna till bankerna.

Det ser verkligen kört ut för mig pga Aasa Kredit inkom med ränte uppgifterna försent... Ingen utbetalning av skatteåterbäringen för mig i natt heller... OM jag bara hade haft bättre koll... Känner mig verkligen helt knäckt :(

Det ser verkligen kört ut för mig pga Aasa Kredit inkom med ränte uppgifterna försent... Ingen utbetalning av skatteåterbäringen för mig i natt heller... OM jag bara hade haft bättre koll... Känner mig verkligen helt knäckt :(

Vet att min kompis förra året la till fjanteriavdraget vissa skulle göra "om invandringens kostnader".det blev såklart nekat men deklarationen fastställdes och pengarna betalades ut direkt.

Prova gör något liknande om du är riktigt desperat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp