- Meddelanden
- 584
- Mottagna reaktioner
- 242
- Poäng
- 417
Fick mina nu (Swedbank)
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Men jag gjorde ingen ändring på deklarationen? Skickade bara in denDå får du pengarna i Juni
Men jag gjorde ingen ändring på deklarationen? Skickade bara in den
Skatteverkets app?Logga in på appen och kolla om det är så att någon aktör skickat in någon ändring som du inte sett än och därför inte skickat in deklarationen på nytt?
Skatteverkets app?
Jävla skit. Någon aktör skickade in nya uppgifter som jag inte kollat upp eftersom det har aldrig hänt förr. Nu godkände jag dem nya uppgifterna. Får vänta till Juni
Den stora frågan nu, när i april syns den nya inkomst på UC om man deklarerat i tid och fått sin återbäring idag?
Haha ska maila UC o fråga, de borde ju veta nu
Jag vänta me![]()

Nu har jag gjort min ändring.
Återstår nu att se hur länge det dröjer. Förra året tog det 5 dagar.![]()
Så snabbt ,då håller vi tummarna jag vänta på 8 tusen på resorNu har jag gjort min ändring.
Återstår nu att se hur länge det dröjer. Förra året tog det 5 dagar.![]()
5 arbetsdagar eller ?Så snabbt ,då håller vi tummarna jag vänta på 8 tusen på resor
Kan du blivit slumpmässigt utvald för granskningMen jag gjorde ingen ändring på deklarationen? Skickade bara in den
5 arbetsdagar eller ?
Då ska jag göra min ändring sen i kväll! Har ca 5000 kr som väntar på mig i resor om det blir godkänt, men rädd för granskning, har rent mjöl i påsen men kan inte visa något om det (två olika bilar, en tillfällig adress osv).
Ska bli intressant när UCn uppdateras å se hur betyget förändras med ca 80k mindre lön och ca 40k mer i underskott än året innan... Har för tillfället 1,2 i score.
Du kanske kan ringa in din förklaring om du blir granskad. Och att du kan bevisa hur du gjort.
Då ska jag göra min ändring sen i kväll! Har ca 5000 kr som väntar på mig i resor om det blir godkänt, men rädd för granskning, har rent mjöl i påsen men kan inte visa något om det (två olika bilar, en tillfällig adress osv).
Ska fixa det imorgon jag med! Har inga kvitton eller annat heller, har också rent mjöl, men hoppas på d bästa!
Hoppas du har rätt Terry, går från ca 480 till 400.. Å underskott ca 130 till 165.. Innan har inkomsterna ökat för varje år och då har inte scoren påverkats av underskottet som ökats.. Minskad inkomst kanske påverkar mer... Återkommer givetvis när UCn uppdateras, inget annat kommer ändras i UC än förrän i juni när några ff försvinner.Bör ju knappast förändras något nämnvärt såvida du inte går från typ 180 till 100K / år.
Håller tummarna för oss två då! Det är ju ingen mastodont summa för min del, men blir man uttagen i ett stickprov så blir man!
Nä inget samlingslån men större lägenhet rätt va det är, kärringen tjatar... men tidigast till hösten, själv bor ja gärna kvar ett år minst.Ska du jaga något lån/samlingslån inom det närmsta och är beroende utav låg UC eller? Kan du inte söka nu på gamla inkomsten?
Förmedla gärna svaret vidare ;-)