- Meddelanden
- 978
- Mottagna reaktioner
- 411
- Poäng
- 537
Detta låter för bra för att vara sant så tror inte en sekund på detta. Varför skulle dessa erbjuda bättre ränta än storbankerna gör till någon som har utmärkt betyg?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Detta låter för bra för att vara sant så tror inte en sekund på detta. Varför skulle dessa erbjuda bättre ränta än storbankerna gör till någon som har utmärkt betyg?

Ni som kommer att ansöka om kontokrediten - Kommer ni att gå på det högsta beloppet direkt på 250K?

Eftersom man inte väljer belopp, utan tilldelas en kredit får man hoppas på 250K. Den kredit jag får kommer jag ta ut direkt ja... Vi får se när/om de öppnar nästa vecka. Bara att hålla tummarna![]()
Finns en logga in knapp nu på sidan med bank idÄr ganska säker på att tjänsten lanseras måndag/tisdag antingen nästa vecka eller sista veckan i oktober.
Kom ihåg var ni läste det först![]()
Fast krediten tilldelas man när? Måste man fylla i en speciell ansökan när dom lanserar och sen säger dom grattis du får X?
Ska bli väldigt spännande hur som helst.
Jag kommer ansöka den 25:e november och då lär den vara på plats.
Finns även en variant på 2,4 och 9 år. Känns seriöst..........Återbetalning 2,4,6 år

Vad är oseriöst?Hehe, det här verkar verkligen oseriöst. Snart förvandlas dom till en av alla andra högkostnadskrediter om dom ens kommer att öppna![]()
Antagligen att de ändrar villkor helatiden.Vad är oseriöst?
Inte omöjligt att det blir uc. Blir det uc så kommer inte jag söka utan då blir det advisa istället.Kan det vara så att få det prel. Hur mkt man får låna så tar de endast creditsafe för det,
Men när det blir på riktigt är det UC som gäller?
Blir ej Uc endast creditsafe mailat dom men en ny upplysning görs via creditsafeKan det vara så att få det prel. Hur mkt man får låna så tar de endast creditsafe för det,
Men när det blir på riktigt är det UC som gäller?
Precis ingen UC sen heller tycker detta låter toppen det som är blir att mera frågor ställs om ekonomi mm inte så konstigt att en utförligare bedömning görs men endast creditsafe som upplysningNi spekulerar verkligen vilt! Varför skulle de plötsligt byta till UC? Då tappar de ju är mkt av sin unika nisch. Varför skulle någon låna 250.000:- med återbetalning på 24 månader med UC? Finns väldigt många bättre alternativ isf....Släpper detta nu o väntar på lansering
Dom är redan igång som jag fattar det. Fick ett mail igår kväll av dom att man kan nu ansöka om en kredit upp till max 25.000kr pga hög efterfrågan. Fick beviljat direkt på 25.000 och gjorde ett uttag.
Mvh
Vad hade du för betyg på creditsafe? Hög? Hade du gjort intresseanmälan innan? Kan du senare ansöka om högre belopp? IOM de begränsat till 25:000 plötsligt nu?Dom är redan igång som jag fattar det. Fick ett mail igår kväll av dom att man kan nu ansöka om en kredit upp till max 25.000kr pga hög efterfrågan. Fick beviljat direkt på 25.000 och gjorde ett uttag.
Mvh