Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Någon mer som blivit nekad som fått vidare instruktioner? Eller är det bara att lägga ner och inse att det är kört? :(

Samma här. Är sjukt besviken.
Skött mina betalningar prickfritt i 1 års tid men fick inte höja.
Jättekonstigt verkligen!!
Hoppas de svarar snart så man får veta vad som är fel.
Har du fått svar än?

jag får i min skärm vart tredje betalning chattade med kundservice som säger

Fairlo kundservice: Tack, jag tar med mig det internt och ber dem kolla varför du får detta meddelande när det är kalkylen som inte går igenom.

Jättekonstigt verkligen!!
Hoppas de svarar snart så man får veta vad som är fel.
Har du fått svar än?
Lite förhoppningsfullt att svar inte kommit faktiskt det tyder ju på att nått KAN vara fel, samtidigt verkar de inte stoppat utlåningen vilket de borde gjort direkt om de upptäckt nått del.

Lite förhoppningsfullt att svar inte kommit faktiskt det tyder ju på att nått KAN vara fel, samtidigt verkar de inte stoppat utlåningen vilket de borde gjort direkt om de upptäckt nått del.
Ja, det måste ju faktiskt va nåt fel eftersom vi är flera som uppfyller deras nämnda krav för höjning men ändå blir nekade samtidigt som andra som inte uppfyller kraven får beviljat.
Tycker som dig att det är konstigt att man inte sätter det på paus tills de rett ut det.
Vet inte vad man ska tro. :(
Mig svarade dem bara att ”kan jag få återkomma till dig på mejl då jag inte kan hitta varför den inte går igenom”..
Detta var kl 10. Inget svar än. :/

Ja, det måste ju faktiskt va nåt fel eftersom vi är flera som uppfyller deras nämnda krav för höjning men ändå blir nekade samtidigt som andra som inte uppfyller kraven får beviljat.
Tycker som dig att det är konstigt att man inte sätter det på paus tills de rett ut det.
Vet inte vad man ska tro. :(
Mig svarade dem bara att ”kan jag få återkomma till dig på mejl då jag inte kan hitta varför den inte går igenom”..
Detta var kl 10. Inget svar än. :/
Sluta uppfyll deras krav då så kanske du blir beviljad? 1+1 liksom

Fick höjt från 50k > 100k idag. Bisnode 1 med 100+ förfrågningar. Inga anmärkningar eller sånt. Alltid betalt i tid och kommer fortsätta så. Tog ut allt direkt. En minut senare fanns pengarna på mitt konto. Mycket bra bolag. 5/5 i betyg.

Fick höjt från 50k > 100k idag. Bisnode 1 med 100+ förfrågningar. Inga anmärkningar eller sånt. Alltid betalt i tid och kommer fortsätta så. Tog ut allt direkt. En minut senare fanns pengarna på mitt konto. Mycket bra bolag. 5/5 i betyg.

Låter sanslöst

Man skulle kanske väntat med att ansöka om höjning fick 50k nyligen ju haha. Hade kanske fått 100k direkt. Jaja får vänta 3 månader.

Fick höja igår från 20 till 30. Gjorde ansökan idag också och fick direkt höja till 100k.

jag får hela tiden efter vart tredje betalning kan di ansöka om lån ok jag ser betalning historiken att de drogs pengar igår och bokfördes konstigt system ?

Hur snabbt registreras era inbetalningar ? Min drogs inatt men har inte registrerats ännu
jag ser på mina sidor betalning historik betald så den borde vara bokförd när det står där men konstigt när jag ansöker om höjning aå får jag efter vart tredje betalning kan du ansöka ?

Ja, men har du fått bekräftelsemejlet att de tagit emot betalningen ? Du kanske ansökte för nära inpå betalningen togs emot

Hur lång tid tog det från det att dragningen gjordes till det att den står som betald för dig?

Ja, men har du fått bekräftelsemejlet att de tagit emot betalningen ? Du kanske ansökte för nära inpå betalningen togs emot

Hur lång tid tog det från det att dragningen gjordes till det att den står som betald för dig?
Jag väntar också på att min betalning ska registreras. Betalades under natten. Väntar på bekräftelse så att jag kan ansöka om 100k.

Hur mycket kapital sitter dom på egentligen. Alla verkar blivit beviljade 100K. Jösses.

Är dom smarta nu borde dom flagga för 150K inom ett år då lär alla sköta sina betalningar.

Blev själv nekad höjning. Slutbetala krediten idag. Avslutade den ( av misstag) och skulle söka på nytt till 100K (blir ju beviljad mindre om inte annat). Kan inte ansöka då Bisndoe inte matchar

Låter lite ironiskt detta . Släng skärmdump på att så får ni tyst på alla tvivlare. Varannan ”har” fått och de som suttit i och följt sin plan har nekats

.
Hur mycket kapital sitter dom på egentligen. Alla verkar blivit beviljade 100K. Jösses.

Är dom smarta nu borde dom flagga för 150K inom ett år då lär alla sköta sina betalningar.
Nu är det ju inte så att banker lånar ut av eget kapital direkt. De har en internränta som de betalar när de lånar upp pengar som de i sin tur ska låna ut till högre ränta. Därav kommer bankernas vinst.

Fick mail om att de har en bugg som jag KAN ha blivit drabbad av, de skulle återkomma.

Jag orkade inte vänta på att min betalning för denna månad skulle registreras så jag sökte och fick höja från 50k till 100k beviljat precis. Hade dessutom fått påminnelseavgift förra månaden. Men innan dess hade jag 2 månader autogirodragningar i följd. Helt galet.

Ja det skulle bli skickas till deras "it"
Åh okej.. :(
Bara hålla tummarna då..
Jag tryckte i om att bli uppringd nu mellan 15-17. Får se när de ringer och vad de säger.
Bör de inte kunna göra en manuell bedömning när de ser att man uppfyller kraven?

Fick bekräftat via telefon att det är, som @abbe skrev, en bugg som flera råkat ut för.
De har skickat det vidare till IT. Ingen mer info fanns att ge just nu, de återkommer när de vet mer.

Det var igår jag ansökte till 50k och blev beviljad haha. Undra om jag hade fått 100k idag, när jag testade ansöka 100k idag så stod det att jag skulle testa om 3 betalningar igen.

Fick bekräftat via telefon att det är, som @abbe skrev, en bugg som flera råkat ut för.
De har skickat det vidare till IT. Ingen mer info fanns att ge just nu, de återkommer när de vet mer.
Fick du avslag för att du inte kunde ansöka eller fick du avslag för att du inte uppfyllde kraven?

Fick du avslag för att du inte kunde ansöka eller fick du avslag för att du inte uppfyllde kraven?
Jag ska uppfylla kraven.
Har alltid skött betalningar via autogiro och har inte några anmärkningar eller sådant heller.
De kunde se att jag skött betalningarna.

Undrar om buggen är det som beviljat också...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp