Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

Ni som har fairlo på autogiro o har Swedbank vad heter dem på autogiromedgivandet?
Är det trustly group ab? Tacksam för svar

Inte heller fått meddelande om det men dragningen ligger där "på banken" och väntar på att det skall bli imorgon.

Till mig sa det lite andra anledningar dock, men för mig står de ingenstans att jag är spärrad för uttag förens jag försöker göra ett uttag. Så nej, de är inget man vet innan :axelryck:
Jag frågade kundtjänst nu. De sa :

Om man mottagit flertalet inkassofakturor, inte betalar dessa och sedan mottager ett uppsägningsbrev så kommer man inte längre kunna nyttja sin kredit hos oss.

Ja . Nu står det på mig fast jag var 100000 i kredit nyhet ! Nu har du möjlighet att ansöka om sänkt ränta och Levis din kredit . Vad menas
Med det ?

Är det den där grejen folk pratar om att lösa lån ?

Jag det står på min också att jag kan ansöka om lägre ränta och levla min kredit. Har också 100 000 i kredit. Undrar också vad som menas.

När jag försökte står deg pops nåt gick gel

Försökte levla från 20 till 30 men gick inte den här gången. Har gjort 3 betalningar. Har nog 2 ff från andra företag sista månaden och detta förstörde nog. Suck nu kanske man får vänta 3 månader till.

Försökte levla från 20 till 30 men gick inte den här gången. Har gjort 3 betalningar. Har nog 2 ff från andra företag sista månaden och detta förstörde nog. Suck nu kanske man får vänta 3 månader till.
Hej! Har du fått besked om att du kan levla och är knappen uppe?

Trist står nyhet men när jag ansöken blir meddelandet opps något gick fel

Har du fått besked om att det har lyckats betalningen och fått upp levla knappen?

Yes. Levlaknappen dök upp efter jag fick mailet om lyckad dragning.
Jag ska försöka höja från 10 till 20 med dålig betyg, tror ni jag har chans? Om jag förstådd rätt så är det andra krav från 20 till 30?

Men jag trodde det här med nyhet o sänkt ränta är det där med att betala sina krediter ? Utöver de 100 jag redan har liksom , nån mer som får upp opps nåt gick fel ?

Jag ska försöka höja från 10 till 20 med dålig betyg, tror ni jag har chans? Om jag förstådd rätt så är det andra krav från 20 till 30?
Ja det blir tuffare från 20 till 30. Jag har nog för många FF. Ska försöka nästa månad igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp