- Meddelanden
- 3 399
- Mottagna reaktioner
- 3 463
- Poäng
- 1 957
Nej. Inte enligt kundtjänst iallafall. De räknar endast på autogiro dragningar.Kan man betala in tidigare med extra inbetalning o kanske få levla tidigare?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Nej. Inte enligt kundtjänst iallafall. De räknar endast på autogiro dragningar.Kan man betala in tidigare med extra inbetalning o kanske få levla tidigare?
Ska bli intressant och se hur hårda de är på förfrågningar om jag ska levla från 20000 till 30000Nej. Inte enligt kundtjänst iallafall. De räknar endast på autogiro dragningar.
Jag har Nordea och det står trustly hos migNi som har fairlo på autogiro o har Swedbank vad heter dem på autogiromedgivandet?
Är det trustly group ab? Tacksam för svar
Ja på mina dragningar står samma men på ditt autogiro medgivande?Jag har Sparbanken , typ samma som Swedbank. O för mig står det T Fairlo på autogirodragningarna![]()
Läste för snabbt!Ja på mina dragningar står samma men på ditt autogiro medgivande?
Trystly Group AB står det hos mig 
Kanonas tackLäste för snabbt!Trystly Group AB står det hos mig
![]()

Har du fått meddelande om dragning?Kanonas tack![]()
Japp, ja fick Mail i veckan att de kommer dra i morgonHar du fått meddelande om dragning?

Jag har inte fått nått denna månad om dragningen! KonstigtJapp, ja fick Mail i veckan att de kommer dra i morgon![]()
I tisdags fick jag mitt!Jag har inte fått nått denna månad om dragningen! Konstigt

Inte jag heller. SkumtJag har inte fått nått denna månad om dragningen! Konstigt
Jag frågade kundtjänst nu. De sa :Till mig sa det lite andra anledningar dock, men för mig står de ingenstans att jag är spärrad för uttag förens jag försöker göra ett uttag. Så nej, de är inget man vet innan![]()
Jag kommer inte in..har ni med problem att logga in på era sidor?
Var ser ni den informationen?Jag det står på min också att jag kan ansöka om lägre ränta och levla min kredit. Har också 100 000 i kredit. Undrar också vad som menas.
Hej! Har du fått besked om att du kan levla och är knappen uppe?Försökte levla från 20 till 30 men gick inte den här gången. Har gjort 3 betalningar. Har nog 2 ff från andra företag sista månaden och detta förstörde nog. Suck nu kanske man får vänta 3 månader till.
Mina sidorVar ser ni den informationen?
Det står direkt när man loggar in under ens kreditinfo. Står också ”nyhet”Var ser ni den informationen?
Ja besked står på min sidaHej! Har du fått besked om att du kan levla och är knappen uppe?
Får du upp knappen om höjning för krediten eller bara nyheter? eller får man båda?Trist står nyhet men när jag ansöken blir meddelandet opps något gick fel
Har du fått besked om att det har lyckats betalningen och fått upp levla knappen?Försökte levla från 20 till 30 men gick inte den här gången. Har gjort 3 betalningar. Har nog 2 ff från andra företag sista månaden och detta förstörde nog. Suck nu kanske man får vänta 3 månader till.
Yes. Levlaknappen dök upp efter jag fick mailet om lyckad dragning.Har du fått besked om att det har lyckats betalningen och fått upp levla knappen?
Jag ska försöka höja från 10 till 20 med dålig betyg, tror ni jag har chans? Om jag förstådd rätt så är det andra krav från 20 till 30?Yes. Levlaknappen dök upp efter jag fick mailet om lyckad dragning.
Ok då har de blivit hårdare. Fick du något besked om varför det inte gick? Om det var förfrågningarYes. Levlaknappen dök upp efter jag fick mailet om lyckad dragning.
Ja det blir tuffare från 20 till 30. Jag har nog för många FF. Ska försöka nästa månad igen.Jag ska försöka höja från 10 till 20 med dålig betyg, tror ni jag har chans? Om jag förstådd rätt så är det andra krav från 20 till 30?