• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Frogtail tar ej längre UC!

kex

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 December 2016
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
49
Poäng
147
konstigt mina 2 krediter försvann inte idag på minuc.se har ni blivit väck av era?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
hmm inte bortplockad utan står bara som avslutad, vad betyder det?
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Om den står som avslutad ,så är det bara du som kan se den inte andra långivare och det kommer att stå så under ca 1 års tid. Du kan också se att den är borttagen under
Sammanställning av till UC inrapporterade krediter då ska den inte finnas med bland antal kreditgivare och antal krediter.
 

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Om den står som avslutad ,så är det bara du som kan se den inte andra långivare och det kommer att stå så under ca 1 års tid. Du kan också se att den är borttagen under
Sammanställning av till UC inrapporterade krediter då ska den inte finnas med bland antal kreditgivare och antal krediter.

Okej, tack för svar..:)
förstår ändå inte varför min kreditvärdighet är så kass.. blev inte bättre med den och en mindre förfrågan.. forfarande 18,6..:(
 
G

Gäst324

Gäst
Poäng: 0
Har de börjat tagit UC nu igen? Står ingen info på hemsidan som tidigare att de anävnde andra aktörer.... ?
 

jonte111

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
31 Maj 2017
Meddelanden
63
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
Har jag förstått rätt nu. Om man ansökte om lån via frogtail när dom tog UC, och fick avslag, så syns inte den upplysningen längre,
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp