• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

hävd spärr. frogtail, kredit365, monetti. vilken lättast?

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
568
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Har strax hävt min spärr på folkefinans. Vilken skulle ni säga är lättast att få lån på? bisnodebetyg 1. creditsafe medel. Trots samma bolag brukar det skilja en del ju
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 398
Mottagna reaktioner
376
Poäng
517
Har strax hävt min spärr på folkefinans. Vilken skulle ni säga är lättast att få lån på? bisnodebetyg 1. creditsafe medel. Trots samma bolag brukar det skilja en del ju
Hur har du hävt din spärr? Mig sa de livstid spärr om du haft inkasso eller spärrat dig själv
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
568
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Hur har du hävt din spärr? Mig sa de livstid spärr om du haft inkasso eller spärrat dig själv
Undrar samma har också försökt häva min men nope livstid

Jasså så märkligt. :oops: Jag frågade först om jag hade en. Å mycket riktigt fanns en från 2018. Då fick jag ett dokument skickat. Där jag ska fylla i namn. Personnr osv. Samt bifoga kopia på id och underskrift som styrker att jag vill häva spärren.
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 398
Mottagna reaktioner
376
Poäng
517
Jasså så märkligt. :oops: Jag frågade först om jag hade en. Å mycket riktigt fanns en från 2018. Då fick jag ett dokument skickat. Där jag ska fylla i namn. Personnr osv. Samt bifoga kopia på id och underskrift som styrker att jag vill häva spärren.
Har du satt en egen spärr.
Mitt gick till inkasso hos monetti(2017) färdigt betalt nu. Men de svarade 2019 att den var på livstid pga inkasso?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp