• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Höjde kredit fairlo

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
Har betalat 3 gånger nu med autogiro, fick detta mail precis inte för att jag ska höja men kan vara bra att veta att dem mailar när man kan höja.
092064D7-4A55-4778-8901-1B993DB49C2F.png
 

Cedric57

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
12 Juli 2020
Meddelanden
56
Mottagna reaktioner
29
Poäng
102
Exakt samma läge här. Sitter med 20k och tänkte försöka höja upp efter tre lyckade inbetalningar. Gjorde en ansökan i tisdags men blev tyvärr nekad. Sen kommer detta mail nån dag efter och man blir ju lite konfunderad. Känns ju som att det är kört i dagsläget för min del eller släpar systemet tro? Väljer nog att avvakta nån månad till ändå.
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 388
Mottagna reaktioner
375
Poäng
517
Exakt samma läge här. Sitter med 20k och tänkte försöka höja upp efter tre lyckade inbetalningar. Gjorde en ansökan i tisdags men blev tyvärr nekad. Sen kommer detta mail nån dag efter och man blir ju lite konfunderad. Känns ju som att det är kört i dagsläget för min del eller släpar systemet tro? Väljer nog att avvakta nån månad till ändå.
Jag har betalt 3 månader i slutet av månaden. Ska bli intressant om jag får erbjudande om att höja?
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 392
Mottagna reaktioner
380
Poäng
517
Nån som nyligen sökt och fått ok på nåt belopp med sämsta Bisnode betyg?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp