• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Höjde kredit fairlo

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 205
Mottagna reaktioner
915
Poäng
817
en fråga dom har dragit 2 autogiro i rad nu på mig är skyldig dom 30k sen innan men väntar med höjning till 50k i maj efter den 3e. ska amortera in 30k nu i veckan och sedan ta ut den direkt. kommer detta att förstöra min chansing på höjning om jag gör utagg?
Varför ska du betala in 30 om du ska ta ut dem igen direkt? Vad är meningen med det?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Joddlan44

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
14 April 2021
Meddelanden
211
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Det skall vara 3 autogiro i rad. Extra amorteringar räknas inte.

en fråga dom har dragit 2 autogiro i rad nu på mig är skyldig dom 30k sen innan men väntar med höjning till 50k i maj efter den 3e. ska amortera in 30k nu i veckan och sedan ta ut den direkt. kommer detta att förstöra min chansing på höjning om jag gör utagg?
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 523
Poäng
1 677
Ni som höjt efter 3 inbetalningar. När gjorde ni det ? Direkt den 3:e inbetalningen är registrerad eller har ni väntat ett par dagar efter ?
min 3:e inbetalning görs i morgon och jag skulle behöva utöka för att släcka några andra skit saker. Men vet inte när ja ska ansöka, vill inte dra på mig onödiga bisnode trots att de kollar på fairlo score. :)
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 275
Poäng
997
Ni som höjt efter 3 inbetalningar. När gjorde ni det ? Direkt den 3:e inbetalningen är registrerad eller har ni väntat ett par dagar efter ?
min 3:e inbetalning görs i morgon och jag skulle behöva utöka för att släcka några andra skit saker. Men vet inte när ja ska ansöka, vill inte dra på mig onödiga bisnode trots att de kollar på fairlo score. :)

När mailet kom, att inbetalningen var gjord så utökade jag från 10 till 20 kkr. Det kommer imorgon eftermiddag.
Om man frågar kundtjänst ska man vänta en dag, alltså till tisdag.
 

Cedric57

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
12 Juli 2020
Meddelanden
56
Mottagna reaktioner
29
Poäng
102
Ni som höjt efter 3 inbetalningar. När gjorde ni det ? Direkt den 3:e inbetalningen är registrerad eller har ni väntat ett par dagar efter ?
min 3:e inbetalning görs i morgon och jag skulle behöva utöka för att släcka några andra skit saker. Men vet inte när ja ska ansöka, vill inte dra på mig onödiga bisnode trots att de kollar på fairlo score. :)

Jag gjorde det några dagar efter tredje dragningen. Blev nekad, men sen efter ytterligare nån dag fick jag ett mail där det stod att jag hade möjlighet att utöka. Testade igen och då gick det. Från 20k till 30k. Vet inte om alla får ett sånt mail dock. Verkar inte heller som att det togs nån bisnode på första försöket så kanske bara buggade eller nåt.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 523
Poäng
1 677
Tack för era svar. Då avvaktar jag nån dag eller 2 och ansöker tis/ons och hoppas på höjning :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp