• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Hjälp mig - ekonomin körd i botten

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 209
Mottagna reaktioner
1 078
Poäng
897
Usch! Förstår att det är kämpigt och tufft! Men detta kommer du fixa och du har en bra partner som stöttar dig!

Ta en månad i taget! Försök spara en 100-lapp varje månad och skriv ner alla kronor som går till amortering varje månad. Så kanske det blir "roligare" även fast sitsen inte är rolig. Men det blir kul att se resultatet efter ett tag om du förstår :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Titti det

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
25 April 2020
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
66
Poäng
187
Uppdatering : har nu också berättat omfattningen av skulderna. Han fick en chock. Och är inte säker på att banken kan gå med på att låna på huset ens.. så illa är det. Han jobbar med detta själv så han har koll på kreditgivning osv. Så jag fick sådan panik.. funderade på att ta mitt liv men insåg att skulderna räknas av dödsboet .. om 2 veckor får jag missbrukad kredit om vi inte kan lösa det.. ångest! Vad har jag gjort?
 

Peach

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
24 December 2019
Meddelanden
1 492
Mottagna reaktioner
1 001
Poäng
837
Uppdatering : har nu också berättat omfattningen av skulderna. Han fick en chock. Och är inte säker på att banken kan gå med på att låna på huset ens.. så illa är det. Han jobbar med detta själv så han har koll på kreditgivning osv. Så jag fick sådan panik.. funderade på att ta mitt liv men insåg att skulderna räknas av dödsboet .. om 2 veckor får jag missbrukad kredit om vi inte kan lösa det.. ångest! Vad har jag gjort?


Att få en missbrukad kredit är inte en anledning att ta livet av sig. Det kommer vara tufft ett tag men det finns en väg ur det och ett nytt liv väntar lite längre fram. <3
 

Nomerosa

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
3 Mars 2019
Meddelanden
113
Mottagna reaktioner
19
Poäng
72
Uppdatering : har nu också berättat omfattningen av skulderna. Han fick en chock. Och är inte säker på att banken kan gå med på att låna på huset ens.. så illa är det. Han jobbar med detta själv så han har koll på kreditgivning osv. Så jag fick sådan panik.. funderade på att ta mitt liv men insåg att skulderna räknas av dödsboet .. om 2 veckor får jag missbrukad kredit om vi inte kan lösa det.. ångest! Vad har jag gjort?

Förstår paniken men har ni frågat banken ens? Har du fast anställning?
 

Nomerosa

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
3 Mars 2019
Meddelanden
113
Mottagna reaktioner
19
Poäng
72
Allt kommer lösa sig! ❤️ Du var superstrong som berättade!!

jag håller tummarna för att banken trots allt hjälper er! Går kalkylen ihop så borde det funka.
 

Titti det

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
25 April 2020
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
66
Poäng
187
Att få en missbrukad kredit är inte en anledning att ta livet av sig. Det kommer vara tufft ett tag men det finns en väg ur det och ett nytt liv väntar lite längre fram. <3


Nej det struntar jag i men så rädd att barnen ska hamna i kläm eller att huset måste säljas.
 

Titti det

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
25 April 2020
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
66
Poäng
187
Allt kommer lösa sig! ❤️ Du var superstrong som berättade!!

jag håller tummarna för att banken trots allt hjälper er! Går kalkylen ihop så borde det funka.


Det gör den om dom räknat bort mina lån som jag ska lösa.. men vi får se.
 

Nomerosa

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
3 Mars 2019
Meddelanden
113
Mottagna reaktioner
19
Poäng
72
Det kommer gå bra!! Jag håller tummarna för dig!
Nu ska jag också ta tag i saker och ting.
Håll oss uppdaterade efter måndag ❤️
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp