Personligen hade jag siktat på att likvidera dem, tänker att du har möjligheten i och med hur mycket du har amorterat hittills.Jag har inte för avsikt att bli skuldfri. Jag har för avsikt att göra mina skulder hanterbara. Jag har för avsikt att desarmera dem.
Jag fick mitt brev från CSN i onsdagsCSN kommer väl redan direkt efter trettondagen?
Angående dina betalningar för 2023? Ingen dålig vips behandling då eftersom dom själv säger att dom stänger ner för att räkna ut etc vid nyår först.Jag fick mitt brev från CSN i onsdags
Mitt CSN är pausatAngående dina betalningar för 2023? Ingen dålig vips behandling då eftersom dom själv säger att dom stänger ner för att räkna ut etc vid nyår först.
![]()
Stängda tjänster för att betala på lån 31 december 2022 - 7 januari 2023
Vi stänger alla e-tjänster i Mina sidor för att betala på lån, från den 31 december 2022 kl. 16 till den 7 januari 2023 kl. 07. Vi stänger för att räkna ut årsbeloppen för 2023.www.csn.se
Angående dina betalningar för 2023? Ingen dålig vips behandling då eftersom dom själv säger att dom stänger ner för att räkna ut etc vid nyår först.
![]()
Vi stänger alla e-tjänster i Mina sidor för att betala på lån, från den 31 december 2022 kl. 16 till den 7 januari 2023 kl. 07. Vi stänger för att räkna ut årsbeloppen för 2023.www.csn.se
Angående dina betalningar för 2023? Ingen dålig vips behandling då eftersom dom själv säger att dom stänger ner för att räkna ut etc vid nyår först.
![]()
Ah, kanske nåt speciellt om man har skuldsaneringMitt CSN är pausat
Kan vara så.Ah, kanske nåt speciellt om man har skuldsanering