• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Ica banken frågar varför jag tagit ut kontanter?

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Anmäla till ekobrottsmyndigheten..
Såklart. Medans vi öser skadestånd över riktiga brottslingar som begått grova brott, där bevisning finns dessutom. Ger skyddad identitet till IS-terrorister och livslånga bidrag. Enklare att försöka sätta åt den lilla människan, som troligen jobbar och kämpar och sliter. Vad är 50000:- att tala om!? Ursäkta men jag har haft avtackning på jobbet med aw , druckit vin och är så jädra förbannad på hur landet styrs, nu pös det över (gör varje dag, räcker med att se Maggan eller politiker vars efternamn börjar på Lööööööööööö:mad:)
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 529
Mottagna reaktioner
12 907
Poäng
9 787
Såklart. Medans vi öser skadestånd över riktiga brottslingar som begått grova brott, där bevisning finns dessutom. Ger skyddad identitet till IS-terrorister och livslånga bidrag. Enklare att försöka sätta åt den lilla människan, som troligen jobbar och kämpar och sliter. Vad är 50000:- att tala om!? Ursäkta men jag har haft avtackning på jobbet med aw , druckit vin och är så jädra förbannad på hur landet styrs, nu pös det över

Dom kanske tror du finasiersr terroeverksamhet, inte så tokigt om man försöker säkerställa att det inte är så tycker jag.

Invandrings och migrationspolitisk diskussion får ni ta via privata meddelanden eller något. I alla fall inte här.
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Dom kanske tror du finasiersr terroeverksamhet, inte så tokigt om man försöker säkerställa att det inte är så tycker jag.

Invandrings och migrationspolitisk diskussion får ni ta via privata meddelanden eller något. I alla fall inte här.
Nä, fast jag tror det finns andra att lägga fokus på än lilla ”Stina från Sveg” typ. Jag veeet, ber om ursäkt men jag är. Förbannad. Och lite smålurig (ledig i morrn dock :D)
 

Cinderella

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
6 September 2018
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Är varken terrorist eller brottsling, låter ju inte klokt med Ekobrottsmyndigheten,!!
 

Högbelånad

Kunnig medlem
Poäng: 337
Blev medlem
20 April 2018
Meddelanden
129
Mottagna reaktioner
155
Poäng
337
Jag anser att det är något udda att man vill ha sitt privata lån återbetalat i kontanter om man har rent mjöl i påsen med tanke på alla frågor man får när man sen vill sätta in pengarna på banken. Jag har privat lån och jag kan lova att mina borgenärer inte vill ha tillbaka kontanter.
 

Fabiana

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
3 Maj 2019
Meddelanden
253
Mottagna reaktioner
66
Poäng
196
Jag anser att det är något udda att man vill ha sitt privata lån återbetalat i kontanter om man har rent mjöl i påsen med tanke på alla frågor man får när man sen vill sätta in pengarna på banken. Jag har privat lån och jag kan lova att mina borgenärer inte vill ha tillbaka kontanter.
Håller med! Inte alls konstigt speciellt med tanke på detta med Swedbank, pengatvätt mm.
 

Cinderella

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
6 September 2018
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
NEJ. det hade dom inte!.. En del vill ha kontanter hemma, särskilt äldre!
 

Högbelånad

Kunnig medlem
Poäng: 337
Blev medlem
20 April 2018
Meddelanden
129
Mottagna reaktioner
155
Poäng
337
Om det nu är tant Agda som vill ha 50.000 kr i madrassen är det väl inte svårare än att ge banken kontaktuppgifterna till henne så är saken löst.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp