• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Jag vågade berätta allt för min sambo

aria

Medlem
Poäng: 37
Blev medlem
1 Mars 2017
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
14
Poäng
37
Starkt gjort av dig att berätta. Jag fann precis som du stödet och modet här inne för att till slut våga vara ärlig, alla dessa livsöden och fina människor. Känns skönt att du vågade innan det blev övermäktigt, även om jag förstår att din situation varit pressande för dig så är skulden inte oövervinnlig, med hård diciplin och beslutsamhet är du snart skuldfri och kan bära med dig den här erfarenheten och lära dig av den. Du kommer klara det och med stöd från din sambo kommer ditt liv att bli ett helt annat. Befrielsen jag känner och lättnaden av vara ärlig, ingen ekonomisk press, den är värd alla uppoffringar jag tvingas göra och det kommer vara mitt liv för en mycket lång tid framöver. Men ingen semester, fin middag eller nya kläder är värda den känslan av skam och skuld och ångest, jag är rikare än nånsin och önskar att jag vågat så mycket tidigare. Så himla bra gjort av dig, nu kan det bara bli bättre ❤️

Jag fann stödet och modet i dina inlägg ❤️. Lycka till, du kommer att klara det!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ensam

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
19 September 2023
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Har dragit på mig skulder men ingen vet , inte min sambo eller någon . Mår så dåligt, inte ätit så mkt på snart två veckor och ont i magen och illamående :/
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 191
Mottagna reaktioner
905
Poäng
817
Har dragit på mig skulder men ingen vet , inte min sambo eller någon . Mår så dåligt, inte ätit så mkt på snart två veckor och ont i magen och illamående :/
Beklagar! Det bästa är att berätta innan det blir värre, jobbigt steg att ta men oftast det som räddar en sen
 

Ensam

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
19 September 2023
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Vill typ inte leva .så rädd för att han kommer lämna mig , vill ju ha barn med honom oxå! Vet inte vem ja ska berätta för först. Mamma brorsan eller sambon
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp