• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Jag vågade berätta allt för min sambo

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jessica87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
6 Oktober 2022
Meddelanden
1 190
Mottagna reaktioner
713
Poäng
677
Vem tror du att du kommer få bäst stöd ifrån? Börja med att berätta för den personen! Men givetvis måste din sambo sen också få veta då ni lever tillsammans. Allt blir bra en dag igen, även om det känns svårt just nu.
 

Mummu

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
3 December 2021
Meddelanden
175
Mottagna reaktioner
31
Poäng
137
jag har skulder ca 500000 och väntar beslut på skuldsaneringen. Vet exakt hur du mår, jag gick runt månader och försökte berätta till honom, äntligen berättade jag ca 3,5 veckor sen. Han var chockad, jag gav honom tid att bli arg, besviken, sur osv på mig, vi har 7 mån son. Var så himla rädd, mest att jag kan bli av med min son ju också….han stannar med mig, ger stöd och försöker lugna mig. Otroligt hur bra kan en människa vara.
första 2 veckor mådde jag så pinsamt, knappt vågade titta på honom i ögonen. Då tänkte jag att det blev inte alls bättre efter jag öppnade mig helt. Men nu känns det bättre och bättre, hoppas på en bra beslut på skuldsaneringen, då vågar jag andas ut och leva vidare.
 

Ensam

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
19 September 2023
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
jag har skulder ca 500000 och väntar beslut på skuldsaneringen. Vet exakt hur du mår, jag gick runt månader och försökte berätta till honom, äntligen berättade jag ca 3,5 veckor sen. Han var chockad, jag gav honom tid att bli arg, besviken, sur osv på mig, vi har 7 mån son. Var så himla rädd, mest att jag kan bli av med min son ju också….han stannar med mig, ger stöd och försöker lugna mig. Otroligt hur bra kan en människa vara.
första 2 veckor mådde jag så pinsamt, knappt vågade titta på honom i ögonen. Då tänkte jag att det blev inte alls bättre efter jag öppnade mig helt. Men nu känns det bättre och bättre, hoppas på en bra beslut på skuldsaneringen, då vågar jag andas ut och leva vidare.
Va skönt att han stannar hos dig! Hoppas allt blir bra! Jag har skulder på 600.000. Men inget är hos kronofogden eller så. Men försöker bli av med det. Men det är svårt och nu måste jag berätta så att jag kan få hjälp. Vi har ju pratat om att skaffa barn tillsammans , men rädd att slänger ut mig nu och att han inte vill leva mer med mig.
Skäms för vad kompisar och alla ska tycka :/
 

Ensam

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
19 September 2023
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Vem tror du att du kommer få bäst stöd ifrån? Börja med att berätta för den personen! Men givetvis måste din sambo sen också få veta då ni lever tillsammans. Allt blir bra en dag igen, även om det känns svårt just nu.
Min brorsa kommer bli galen men ska nog börja med honom Endå . Så rädd för att min sambo inte vill ha en framtid med mig nu
 

Ensam

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
19 September 2023
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
jag har skulder ca 500000 och väntar beslut på skuldsaneringen. Vet exakt hur du mår, jag gick runt månader och försökte berätta till honom, äntligen berättade jag ca 3,5 veckor sen. Han var chockad, jag gav honom tid att bli arg, besviken, sur osv på mig, vi har 7 mån son. Var så himla rädd, mest att jag kan bli av med min son ju också….han stannar med mig, ger stöd och försöker lugna mig. Otroligt hur bra kan en människa vara.
första 2 veckor mådde jag så pinsamt, knappt vågade titta på honom i ögonen. Då tänkte jag att det blev inte alls bättre efter jag öppnade mig helt. Men nu känns det bättre och bättre, hoppas på en bra beslut på skuldsaneringen, då vågar jag andas ut och leva vidare.
Hur reagerade dina vänner ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp